Hee allemaal, Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit met mijn vraag, maar ik wou me tegelijkertijd ook even voorstellen, vandaar. Ik heb de laatste weken namelijk last van steeds meer zwangerschapssymptomen.. Ik heb wat op internet rond gezocht, en mijn klachten komen toch aardig met een zwangerschap overeen... Zo heb ik onder andere heel erge last van diarree. Ik wist niet dat dit iets met zwanger zijn te maken kon hebben.. Maar nadat ik even internet had bezocht, ontdekte ik dat dit dus wel kan. Naast die klacht was ik 3 weken over tijd, na die 3 weken kwam mijn menstruatie gepaard met bijna zwart gekleurd bloed en hevige buik krampen.. Ik heb in die 3 weken voor mijn 'menstruatie' 2 zwangerschapstesten gedaan die beide negatief waren.. Nou is mijn vraag hier, of iemand mijn klachten herkent? En of dit inderdaad kan duiden op een zwangerschap. En wat ik het beste kan doen om hier zeker van te zijn.. Groetjes Bebe8
Welkom hier! Je klachten zouden evt kunnen passen bij een zwangerschap, maar ook bij 101 andere dingen. Ik had zelf tijdens het proberen zwanger worden van de eerste allerlei klachten en altijd was er wel iemand die ook die klachten had in de zwangerschap. Maar telkens bleek ik toch niet zwanger... Dus, je bent pas zwanger als je een positieve test in handen hebt en niet wanneer je wat vage klachten hebt. Succes!