Hallo allemaal ik ben nieuw hier ik ben een alleenstaande moeder van 24jaar en nu bijna 10weken zwanger me vriend heeft me in de steek gelaten zijn er nog meeer mensen die dat mee hebben gemaakt ? groetjess
Welkom breda!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jammer dat je vriend je heeft laten zitten, wat een eikel
Welkom brenda, erg dat je vriend je heeft laten zitten. Onder het kopje alleen en zwanger vind je meer meiden die dit meemaken.
hi Brenda.. welkom! ja mijn zusje..die voed haar kind ook alleen op..is ook in de steek gelaten. kleine is nu anderhalf en het gaat prima met t ventje!
Heey dames dankjewel voor jullie reacties super lief het is erg naar en best wel moeilijk wel leuk zo,n forum dat je alles kan delen met elkaar groetjess
Welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap. Niet leuk dat je vriend je heeft laten zitten. Probeer nog wel van te genieten ) het is een wondertje wat je in buik hebt.
He bah..wat een eikel zeg..hoop dat je toch een beetje kunt genieten, wacht maar tot je straks je kleintje vast hebt
Welkom op het forum! Pfff...wat erg dat je vriend je in de steek heeft gelaten... Maar het komt vast wel goed straks met jou en de kleine. Geniet van je zwangerschap!