Hallo, Ik ben een wanna be mama van 26 jaar! Ik heb een hele lieve vriend waarmee ik nu anderhalf jaar mee samen woon. In mei ben ik gestopt met de pil en sinds één maand de condooms vaarwel gezegd! (wilde mijn de cyclus eerst opgang laten komen). Nu is het spannend!!! Af en toe denk ik al van alles te voelen, al weet ik heus wel dat de kans wel heel klein is dat het meteen raak is. Mijn cyclus is nooit helemaal normaal geweest....dus ga volgende maand beginnen met temperaturen. Want soms word ik het precies na 28 dagen en vaak 2 weken te laat! Mijn vriend en ik willen het graag voor onszelf houden dat we hier mee bezig zijn, ons geheimpje! Maar dit forum vind ik toch wel fijn, om anoniem het een en ander te kunnen delen en vragen! Liefs, Wanna be mama
Dank jullie wel! Ik heb gister een test gedaan...was over tijd. maar aangezien ik dat wel vaker ben dacht ik da alles wat ik voelde vast vals alarm zou zijn... maar er was toch echt wel iets van een streepje te zien....maar durf nog niet helemaal eraan toe te geven, wil een dikke duidelijke blauwe streep zien! Overmorgen nog maar een test doen (2 pakketje van de etos gekocht )
Oei, welkom en meteen een kleine gefeliciteerd, spannend. 1e keer raak zou fijn zijn. Morgen nog een test, leuk.
Hier de update: vanmorgen een dikke vette blauwe streep!!! Wij zijn zo blij! En wat een geschenk, de eerst maand!!!