Toch maar alvast voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Snaud, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag allemaal!

Ik ben Snaud, 24 jaar en 7,5 jaar samen met mijn vriend. Sinds deze zomer hebben wij eindelijk een plekje voor onszelf. We wonen al 6,5 jaar samen maar daarvoor moesten we de keuken en badkamer delen; gezien we nog studeren konden we particulier niets voor alleen onszelf betalen in deze relatief dure stad en moesten we wachten op een sociale huurwoning. We hebben nu een super leuke flat, met een 2e slaapkamer. Nu is deze nog een studeer/logeerkamer, maar jullie kunnen wel raden wat het uiteindelijk voor een kamer moet gaan worden ;)

Ik verwacht over ongeveer 3 maanden klaar te zijn met mijn studie. M'n vriend zal waarschijnlijk in juni/juli zijn studie afronden. Hij heeft uitzicht op een baan! Ik helaas nog niet... Ik hoop eigenlijk te kunnen gaan promoveren.

Indien we aan het eind van de zomer van 2013 allebei een baan hebben, hopen we voor een eerste kindje te kunnen gaan. Het kriebelt al een paar jaar bij ons, en de kriebels worden steeds groter! Ik kom al maandenlang af en toe op dit forum meelezen. Nu mijn vriend en ik besloten hebben na ons afstuderen en zodra we allebei een baan hebben 'het te gaan proberen', besloot ik mij maar eens aan te melden. Hoewel we natuurlijk niet weten hoe snel (überhaupt of) we zwanger worden, wanneer we ervoor gaan (hopelijk dus over een klein jaartje), is deze droom met dit besluit toch wel een stukje dichterbij gekomen. (Eerst wilden we namenlijk nog eerst trouwen, met alles erop en eraan, maar die stap slaan we toch over. Gezien de hoeveelheid geld dat dat kost, zouden we onze kinderwens nog 1 jaar of meer moeten uitstellen. Misschien dat we trouwens wel voor geregistreerd partnerschap gaan, of 's ochtends gratis trouwen.)

Pff dit wordt echt een te lang verhaal. Nou goed, waarom ik mij zo vroeg hier heb aangemeld. Het lijkt mij leuk om af en toe mee te kunnen kletsen over de toekomstdroom die iedereen hier deelt. Mijn vriendinnen zijn namenlijk nog totaal niet met kinderen bezig; bij hun hoef ik niet aan te komen met mijn rammelende eierstokken. Eén vriendin, echter, die helaas op 2uur reizen woont, is net zwanger van de tweede. Super leuk!!!!! Maar het maakt mijn verlangens nog groter ;) Wie weet lopen hier nog meer meiden rond die net als ik wanhopig vroeg op dit forum zitten omdat de situatie er eigenlijk nog niet naar is, maar de wens wel. Het lijkt mij leuk om een lotgenoot tegen te komen ;)

Ik wens iedereen hier toe dat ze snel zwanger mogen worden en dat het voorspoedig mag verlopen.

Liefs Snaud

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en hopelijk kunnen jullie snel starten!

Deel Deze Pagina