Hallo allemaal Ik ben nieuw hier, dus ik wou me eventjes voorstellen. Ik ben nog maar 22 jaartjes jong, woon gelukkig samen met mijn vriend. We hebben nog geen kinderen, maar had pas een positieve test in mijn handen dus de eerste komt eraan. Hij/zij is hartstikke welkom! En ik mag dit jaar mooi afsluiten door op de laatste dag van dit jaar voor de eerste keer naar de verloskundige te gaan. Dus ik ben heel benieuwd! Groetjes!
Welkom en van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je ook zwanger bent, ik ben ook nog zo jong en zwanger, ik ben 21 jaar. hoe voel je je tot nu toe? weet je al hoe ver je ongeveer ben? groetjes
Bedankt iedereen! Ja ik moest nog even kijken hoe, maar als het goed is heb ik nu een banner onder mijn bericht staan (zo niet moet ik even kijken waarom die het niet doet) Ik voel me tot nu toe hartstikke top. Ben niet echt misselijk ofzo, wel het idee dat ik bomvol zit. Met name dat ik 's ochtends gewoon zoiets heb van: ik sla mijn ontbijt wel over.. Doe ik natuurlijk niet, want dat is niet gezond.. Maar dat is wel het enige vervelende. Heb nog wel wat andere dingejtes, maar niet in zoverre dat ik zoiets heb van: waar ben ik aan begonnen? Dus het gaat in ieder geval nog goed tot zover Volgens de banner ben ik 5 weken maar ik denk zelf eigenlijk 4. Dus heel precies weet ik het nog niet, maar het is nog niet zo ver.