Hoi allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Budgie, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Hallo allemaal,

Ik weet nu zo'n 2 weken dat ik zwanger ben. Dinsdag 5 maart de 1e echo gehad en daar was een goed kloppend hartje op te zien. Ze schatte me toen op 6 weken en 6 dagen. Donderdag 4 april heb ik de tweede echo en ben ik net de 11 weken gepasseerd.

De zwangerschapskwaaltjes komen en gaan bij mij. Zo had ik zere borsten/tepels, ochtendmisselijkheid en veel plassen. Maar nu heb ik af en toe is een vlaag van misselijkheid.

De zwangerschap was niet gepland, gezien mijn leeftijd en dat ik nog studeer. Ik was aan de pil, deden het veilig. Helaas was het condoom gescheurd en was het meteen raak. Desalniettemin hebben ik en mijn vriend (19 en 22) besloten om het kindje te houden. Het was misschien dan wel niet gepland, maar wel gewenst.

We hebben al een eigen huisje en financieel hebben we ook niets om over te klagen. Zo kunnen we ons kind (wanneer nodig), minimaal 2,5 dag naar de kinderopvang brengen, zonder ergens anders op te moeten bezuinigen.

Zelf doe ik de opleiding HBO-V (verpleegkunde). Ik zit nu in het eerste jaar en het ziet er naar uit dat ik mijn propedeuse haal. Verder heb ik de school al op de hoogte gesteld en er is een bepaalde regeling die ik in gang kan zetten. Met goede moed zal ik dus ook met mijn opleiding verder gaan. Mijn vriend is bijna klaar met zijn opleiding en wil dan nog doorgaan voor een niveau 4 opleiding (2-jarig).

Ik las al een tijdje mee op dit forum en dacht laat ik me ook maar is registreren =).

Liefs,
    Budgie

Ps. Als je vragen hebt, stel ze gerust!

2. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Welkom en gefeliciteerd!!!!

En veel succes met je opleiding en je zwangerschap ;);)

Groetjes

3. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    @natjeb85

Bedankt! Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap :)

Liefs,
    Budgie

4. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd

5. silly31

silly31 Actief lid

12 apr 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina