Hallo allemaal!! Ik ben nieuw op dit forum. Ik zat eerst bij een ander forum, maar om de een of andere reden werkt die niet meer. Ik ben nu 24 jaar en we zijn bezig met ronde vijf om zwanger te worden. Ik heb ongeveer 7 jaar de pil geslikt en ben begin november daarmee gestopt. Ik vind het elke keer weer heel spannend wanneer de NOD dichterbij komt. Tot nu toch nog geen positieve testen, maar ik hoop dat het deze maand wel raak zal zijn. Maar dat is een kwestie van afwachten. Oja, dat we bezig zijn is een geheimpje. Alleen mijn beste vriendin weet het. Voor de rest niemand. Daarom vind ik een forum bezoeken toch wel erg prettig!
Welkom Spannend he, wij gaan ook voor een tweede, en moet als het goed is vrijdag ongesteld worden, dus ik ben ook erg benieuwd of het doorzet of uitblijft Heel veel succes, ik hoop dat het snel zal lukken!
Ha, ik zie dat ik het er bij mij niet eens bij heb gezet. Maar we zijn begin voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 2 april weer. Dus duurt nog even. Eerst nog maar eerst goed klussen.
Heel veel plezier en succes deze periode. Wij zijn zelf ook vanaf oktober ongeveer begonnen zonder resultaat tot op heden maar wellicht heb ik deze keer een kansje... Zie mijn: mezelf voorstellen maar... Leuk om iemand te hebben die al net zolang bezig is als ik! Wellicht spreken we elkaar nog vaker op dit forum!