Leuk om jullie hier allemaal te treffen! Samen met mijn vriend ben ik sinds een half jaar bezig met proberen. Tot nu toe hebben we helaas nog geen succes gehad. Ik maak me, ondanks dat we nog niet lang bezig zijn, zorgen over of het wel allemaal goed zal gaan. De reden hiervoor is dat ik de episodische vorm van clusterhoofdpijn heb en ik daarvoor ook medicatie gebruik die wellicht invloed kunnen hebben op een zwangerschap. Ook de stress en de pijn van de ziekte zal niet veel goeds doen. (mocht je het niet kennen dan kun je erover lezen op deze website; Clusterhoofdpijn) Desondanks proberen we hoop te houden. Ik ga regelmatig op controle bij mijn neuroloog en ik mag binnenkort op het vruchtbaarheid-spreekuur komen bij de verloskundige. De steun en begeleiding doen me in ieder geval goed. Ik heb me hier op het forum aangesloten omdat ik me de laatste tijd heel veel heb verdiept in zwangerschap en conceptie. Het lijkt me prettig om er meer over te lezen en erover te praten met gelijkgestemden; jullie dus. Heel veel liefs!
Welkom! Jammer dat het allemaal nog niet zo vlot verloopt! Jullie zijn idd nog niet heel lang bezig, maar kan me voorstellen dat je je er zorgen om maakt. Succes en ook veel plezier met proberen!