Hoi allemaal! Mijn echte naam houd ik liever anoniem (wil niet dat bekenden mij kunnen vinden ), maar ik ben 26 jaar en woon zo'n 1,5 jaar samen met mijn vriend. Nu ben ik sinds 3 maanden gestopt met de pil en heb tot nu toe een erg onregelmatige cyclus. We willen graag een kindje, maar doen het rustig aan (al kriebelt het stiekem toch wel erg en houdt het mij meer bezig dan verwacht ). Tijdens het zoeken naar wat leuke feitjes kwam ik op deze site terecht en het lijkt me wel leuk om informatie en ervaringen uit te wisselen! Wel is mij nog een beetje een raadsel hoe alles werkt (onervaren met forums e.d.). Heeft iemand tips? Welke forums zijn vooral interessant voor 'jonge' beginners zoals ik? Groetjes!
Hallo Tapa87 Ik denk dat je op het forum "zwanger worden"al een heel eind komt. Je kunt ook op het forum hier zoeken naar een specifiek onderwerp. Als je in het grijze balkje bovenaan de pagina van het forum kijkt, zie je ook het kopje "zoeken" staan. Derde van rechts. En verder kun je vast wel al je vragen hier kwijt. Succes!
welkom, als je zwanger wil worden raad ik aan om zwanger worden te lezen en eventueel eerste symptomen, heel veel succes en hoop dat je snel in verwachting mag zijn x
Thanks! Ja dat hoop ik ook! Alleen mijn eerste cyclus was 51 dagen en nu ook alweer 7 dagen overtijd... Ik word er een beetje onzeker van maar pas net begonnen, dus ik heb nog goede hoop Ik ga even rond snuffelen op het forum 'zwanger worden', ik ben erg benieuwd