Hoi hoi! :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Starlight89, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlight89

Starlight89 Niet meer actief

Hee Dames!

Ik ben nieuw hier en dacht na lang twijfelen laat ik me toch maar voorstellen!

Ik ben dus Starlight 23 jaar, en heb een hele grote kinderwens!

Vriendlief en ik willen eerst alles op een rijtje hebben voor we aan de klus gaan hihi..
    Zijn momenteel opzoek naar een huisje en hopen dan in 2014 te beginnen met het klussen met als resultaat een klein wondertje van ons eigen vlees en bloed!

Nog even geduld hebben dus hihi;)

In die tussentijd kan ik het kleine wondertje van mn nicht goed verwennen!! Die bevalt over ongeveer 2 maandjes!

Groetjes!!

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Hoi! Ik ben Liesbeth en ben ook pas net lid van dit forum. Ik ben 21 jaar en 25 weken zwanger van de 2e:D ik hoop dat het jullie gemakkelijk lukt om in verwachting te raken! Ik heb helaas een paar vriendinnen die het maar niet wil lukken:x

3. Starlight89

Hoi Liesbeth!

Gefeliciteerd!! :D

Hopen we zelf ook heel erg op!

He bah :( Dat is echt vervelend, ik heb het zelf bij een tante meegemaakt die er 10 jaar over heeft gedaan terwijl mijn andere tante achter elkaar zwanger raakten..

Hoop voor je vriendinnen dat het ook snel raak is!!

Groetjes :D

4. Liesje92

Dank je:D heel veel succes met het vinden van een fijne woning en het zwanger raken! Het is echt heel bijzonder :p

5. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo en welkom op het forum! Heel veel succes met het zwanger worden en een huisje zoeken. Ik ben zelf 22, woon samen met mijn man in een klein huur huisje en ben 33 weken zwanger van onze eerste. Het was niet gepland maar oh zo welkom, zwanger zijn is inderdaad heel bijzonder! Hopen dat het jullie snel lukt!

6. Starlight89

hee!

Dankje!

Jij ook gefeliciteerd!!:D

Dankje, gaat vast helemaal goed komen hoop ik!

Groetjes!

7. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi WELKOM ! hihi

ik ben 21 jaar in op 6/11/2012 bevallen van onze 1e dochter..
    succes met het vinden van een huisje en hopelijk zijn jullie gauw zwanger !

8. Starlight89

Hee Giraffe!

Dankjewel!!

Het is wat laat, maar toch gefeliciteerd hoor! het blijft natuurlijk speciaal zo een klein wondertje!

Groetjes!

9. Liesje92

Ik vind het wel leuk om te zien dat er nog meer jonge moeders bestaan buiten mezelf :D ik wist natuurlijk wel dat dat zo was, maar de meeste mensen in mijn omgeving (vooral vreemde mensen) reageren meer zo van: je bent wel een jonge moeder hè? Of van die reacties als: oh ze zou wel een ongelukje zijn of zo.. Af en toe word ik er wel een beetje moe van;) Ja, mijn dochtertje was niet gepland maar zeker gewenst. Voor mijn dochter vind ik het ook geen leuke opmerking, laat staan voor onze 2e die al een heel eind onderweg is. Zijn er meiden die dit ook herkennen? En zo ja, hoe reageren jullie daarop?:)

Deel Deze Pagina