hallo, ik ben een meid van 25 jaar, woon samen met mn schatje waar ik dit jaar mee ga trouwen, ook heb ik een afwisselende sycles! tot nu toe opgeschreven vanaf het nieuwe jaar; 18 januari/21januari SYCLES 33 DAGEN 20 februari/23 februari SYCLES 35 dagen 27 maart /31 maart SYCLES 33 dagen 30 april/3 mei SYCLES 30 dagen nu wacht ik op mn volgende menstruatie,maar die komt maar niet! en zit op dag 35. en heb eigenlijk helemaal geen ongi gevoel tochis het vreemd, heb wel het gevoel alsof mn buik helemaal vol zit alsof ik net gegeten heb, opgeblazen gevoel meer. ook heb ik wel her en der steekjes, maar tis niet als ongi, beetje vaag..ook ben ik best futloos,maar mss komt dat door het weer, of omdat ik gewoon niet goed eet? ik vind moeilijk om in te schatte . ik heb gekeken naar symptonen,en zie dat het bij iedereen anders is, dus ik kijk er voorderest niet naar anders maak ik mezelf alleen maar gek. verder zijn we er wel mee bezig dus tis elke keer weer wachten totdat.. maja wie weet deze keer .. xxx
dank je! ik zie mijn banner onder mijn tekst had ik net aanegmaakt en erin gezet, ik zie 7 dagen overtijd staan, maar omdat ik verschillend ongesteld ben kan het niet kloppen. maargoed ik heb 30-4-07 aangehouden en 30 dagen ingevuld ( mijn laatste menstruatie )
ps; ik snap die NODlijst niet helemaal kan iemand mij uitleggen over de NOD? oja wat me ook opvalt, of mss verbeeld ik het me nu, de buitenkant van mn tepels zie ik een iets donkere kring en in het midden van mn tepel is het wat lichter, kan dat iets betekenen? ook alleen linksonder in de buik krampjes verder niet. yuhu
hai welkom hier en veel plezier. ik weet niet veel over die banners en zo ik hou me iedere maand vast aan de laatste periode nu dus 29 dagen en volgende maand zien we weer. maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even testen, heb je in ieder geval zekerheid.
ja dt is ook wel zo, maar ik denk dat het te vroeg is om te gaan testen, dit omdat ik het altijd onregelmatig ben en kan het geld op het moment voor boodschappen goed gebruiken ik ben er nog steeds niet achter waarom die banner 8 dagen overtijd rekent mijn berekening zegt 5 of ik kan nie rekenen. zie mijn scyles bovenaan. vandaag rommelt het wat in mn buik, wat ik ook al had is last van lage rugpijn(ook wat in het midden links) het kan natuurlijk dat het de ik hoop natuurlijk van niet! wat ik ook vaag vind is dat ik de laatste dagen of week hoofdpijn heb, komt met vlagen,echt dat bonkende gevoel. we wachten af..ik hou jullie op de hoogte
na het uitrekeningen op de kalender, na al die syclesdagen die ik heb gehad 30 / 33/ 35 etc heb ik stuk voor stuk uitgerekend voor 30 dagen zou ik het op de 30 mei moete worden voor 33 dagen zou ik het op 2 juni moeten worden, en voor delangste 35 dagen zou ik het nu 4 5 6 7 moeten zijn we zitten nu al op de 6e. wie weet krijg ik nu een nog langere sycles, is dat mogenlijk ?