contact advertentie topic NH

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Linda10280, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hey lieve meiden.

Dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een topic hier te openen voor de meiden uit noord holland.
    Waarom noord- holland?...Omdat ik zelf uit NH kom en het me leuk lijkt om de meiden hier op het forum ook in reall life te ontmoeten.
    En dat moet dan nog wel een beetje in de buurt zijn he ;)
    Dus meiden uit NH die geen vriendinnen genoeg kunnen hebben...plaats hier je "contact advertentie "!
    Ik zal beginnen:

Ik ben dus Linda!
    Ik ben 27 jaar en bijna 3 jaar getrouwd met mijn super kanjer Barry (35).
    We zijn 9 jaar al samen.
    Samen hebben we 3 prachtige. lieve...maar ook ondeugende kinderen.
    Kelsey van 5, damiën van bijna 2 en Jayden is net 3 maandjes jong.
    Ik ben fulltime mama en geniet daar vreselijk van.
    Ik hou heel erg veel van tekenen en zingen.
    Verder ga ik er graag uit met de kids....maar hou er ook wel van om op z'n tijd is lekker uittegaan. (filmpie pakken...maar ook een leuk kroegie bezoeken), verder hou ik ook super veel van ouwehoeren, als ik eenmaal begin ben ik niet te stoppen ;)
    Ben vrolijk en spontaan.
    Ik rook en drink niet.
    Heb 1 vriendin (al 17 jaar) maar hebben samen weinig gemeen.
    Ik zou het dus reuze gezellie vinden om wat meer meiden uit NH te leren kennen en er hoplijk wat leuke vriendschappen (die zich niet alleen tot msn beperken) aan over houden,

Dus meiden....als jullie niet al te geschrokken zijn van mijn advertentie zou ik zeggen: PB er maar op los :D

xxx

Ps: reactie alleen via PB, dat houd dit topic wat overzichtelijker ;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou eh.. ok dit ben ik:

Mijn naam is Patricia en ben bijna 30 jaren jong ;) . Ik ben vorig jaar getrouwd met Prochor (een rasechte westfries) en op 28 februari dit jaar is ons geluk uitgebreid met de geboorte van onze zoon Justin. Ik hou van katten (zelf heb ik er 2, een kater en n poes). Mijn hobby's zijn; Dit forum uiteraard, een terrasje/bioscoopje pakken (maar niet echt n uitgaanstype), lezen, gamen, koken, foto's maken van onze kleine kanjer :) en koken. Zelf ben ik een rustig, kat uit de boom kijkend typetje met droge humor. Vanaf as vrijdag begin ik weer met werken :( wat ik dan de ene week 2 dagen doe en de andere week 3. Ik sport niet :oops: en ben rookvrij vanaf 1 juni vorig jaar!

Zo, nu ga ik ff Linda n pb'tje sturen ;)

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Nou zou ik me dan ook ff melden?

Mijn naam is Janette ben 37 jaar jong en woon samen met mijn lieve vriend Wijnand die ik 3 jaar gelden heb leren kennen
    sinds 8 december 2006 is ons geluk compleet met onze zoon Teun.

Zelf ben ik ook geen uitgaanstype...vroeger al niet hou wel van om ergens een terrasje te pakken of lekker te gaan eten....
    Voor de rest heb ik eigenlijk geen vriendinnen...al van af schooltijd niet hoor...viel overal buiten....dus ik trek er makkelijk alleen op uit....al begin ik het nu wel een beetje te missen.....

zo genoeg via deze weg nu een pbtje aan Linda en Patroeschka

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Volgens mij kunnen hier nog wel meer 'contactadvertenties' geplaatst worden hoor meiden, kom op ;)

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou, dan zal ik mezelf ook maar even voorstellen aan jullie !

Ik ben Mariette, 26 jaar, sinds 12 maart 2004 getrouwd met Erwin (27 jaar), ik heb een dochter van 3 jaar die Amber Lorraine heet en ik ben momenteel zwanger van de tweede.

Wij wonen nu nog in Wormerveer (Zaanstad), maar 6 juni aanstaande krijgen wij de sleutel van onze nieuwe woning in het nieuwbouwplan Saendelft in Assendelft. Dus wij mogen straks nog flink aan de klus !

Ik ben werkzaam als assistent-aangiftemedewerkster op een accountantskantoor in Amsterdam. Normaal werk ik daar 4 dagen per week, maar in verband met mijn niet zo voorspoedig lopende zwangerschap is dit nu terug gebracht naar 3 halve dagen in de week. Ik ben op ons kantoor het aanspreekpunt voor omzetbelasting voor ondernemers en loonbelasting.

Mijn hobbies zijn mijn dieren (nou, daar komt de opsomming hoor: 3 katten, 2 konijnen, 3 slangen en 2 luipaardgekko's), internetten, mijn eigen webwinkel bijhouden en gezellige dingen ondernemen met mijn gezin.

Nog meer weten ? Vraag maar raak !

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    HoiHoi
    Nou zal ik dan ook maar een "advertentie!" (haha) plaatsen!

Ik ben Marieke en woon in Beverwijk! Ik ben nu bijna 2 jaar getrouwt met mijn vent, en afgelopen zaterdag is ons wondertje Tijn geboren!
    Ik heb in een kindertehuis gewerkt, maar na mijn verlof wil ik nog een paar maanden thuis blijven, dus heb ontslag genomen! Wil zo rond januari weer wat gaan doen voor 2 dagen in de week!
    Tja..uhhh..
    Ben gek van winkelen..beetje te gek, kleding kast puilt uit! Heerlijk een hele dag shoppen in Amsterdam, Alkmaar of Haarlem..lekker terrasje pakken tussendoor! Internetten is ook zo een verslaving..msn..dit forum..hyves..
    Of gewoon een dagje weg, doe eens gek..pretpark in, dagje keuren, (niet in me niksie, houd ik niet van!) bioscoop.
    Ik kan heel serieus zijn, maar ben ook van de humor! Lekker gek doen op zijn tijd! Maar problemen bespreken, ik sta er voor open, ik bedoel je moet wel je verhaal kwijt kunnen bij iemand!
    Stappen..tja, ik deed het voor ik zwanger werd ongeveer 4 keer per jaar, even lekker met vriendinnen de hort op, maar hoe dat nu als mama gaat..dat weet ik nog niet!

Zo heel verhaal...maar hoop beetje duidelijk!

O enne...laten we ff eerlijk doen, ik kan lekker zeuren! hahahahahahaha (gewicht, mannen!)

kus miek

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    UP

8. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ;) Hmmm hihi welkom zijn we al n tijdje hier maar iig bedankt! :)

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

hallo, ik ben lidwina, kom uit zwaag, heb 3 kindjes (5, 3 en 0) ben getrouwd, thuisblijf mama..... ohja, hobby: scrappen, muziek, crea, leuke dingen doen met leuke mensen.... zullen we een keer met zijn alle amsterdam onveilig maken :)

groetjes, lidwina

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Tja de dorpsgek uit Zwaag zoekt elders vertier hihihi :) ;)

12. Hoi dan zal ik me ook nog maar even voorstellen.
    Ik ben Patricia, 23 jaar oud en woon in De Goorn.
    Ik ben al 2 jaar samen met mijn vriend en we willen graag een kleine.
    Mijn hobby's zijn: dit forum, lezen en ik ben gek op shoppen!

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik sluit me aan bij de dames uit NH.
    Ik ben Linda en woonsamen in de omgeving Haarlem. Ik ben 36 jaar jong en zwanger van onze eerste kleine.
    Ben werkzaam in de zorg en hoop na de bevalling drie dagen in de week te werken.
    Ben sinds oktober 2006 rookvrij.

Deel Deze Pagina