Halloooo Ook ik ben nieuw hier. Heb al regelmatig heel veel nuttige info opgezocht op dit forum, en ik vind het nu wel leuk om ook eens te schrijven ipv alleen maar lezen. Mijn verhaal in niet te herkenbare versie Ik ben 32 en ons meisje is eerste week januari geboren. Na een supermooie thuisbevalling hebben we een niet zo leuke kraamweek gehad en zijn we nog in het ziekenhuis beland met haar. Ze dronk niet, was te suf, te geel enz... Daarna een aantal maanden onrust, huilen en nu eindelijk kan ik zeggen, daar is die roze wolk!!! Ze is vrolijk, lacht alleen maar, slaapt goed! Zoveel beter! Die afgelopen maanden hebben er bij mij wel in gehakt en ben daardoor, naast oververmoeid, wat somber en onzeker. Maar het gaat dus laatste tijd stuk beter, dus hopelijk met mij ook gauw beter! Ik ga gauw eens rondneuzen hier! Tot lees
Welkom Jouw dochter is in de zelfde maand geboren als mijn jongste Mijn jongste is namelijk van 12 Januari. Wat naar om de kraamweek zo ervaren te hebben, maar gelukkig kun je wel gaan genieten van jullie dochtertje.
Ooeps, lees nu pas jullie reacties. Lief! Ja het was pittig, ben ook naar de huisarts geweest hiervoor, die adviseert toch met iemand erover te praten, bah geen zin in, maar misschien wel goed!
Welkom! Hier ook een kleine van januari en ook in het begin 'opstart' probleempjes gehad en 2 nachtjes in het ziekenhuis geweest. Dat was heel heftig, maar duurde gelukkig maar heel kort. Fijn dat je nu lekker kunt genieten van je meisje!