Hee iedereen, Ik ben nieuw hier dus even voorstellen. Wij gaan voor de baby nr 1 Wij zijn in februari gestopt met de pil. Ik ben tot nu toe pas 2 keer ongesteld geweest maar we hebben ook nog geen haast met de baby ... maar het zou wel erg leuk zijn als het nu al zou lukken. Ik ben in die tijd ook 2 keer van gedachten veranderd - het leek toch even te veel een baby maar uiteindelijk snapte ik ook niet waarom ik het uit wilde stellen en mijn vriend wilt het wel erg graag en we hebben sinds paar maanden ook een grotere appartement dus eigenlijk is hij of zij hartstikke welkom. Maar ja, die onzekerheid slaat soms bij me in. Nu dus niet meer van gedachten veranderen en er gewoon voor gaan! Kundera
Welkom op het forum! Ik kan me de onzekerheid geod voorstellen hoor! Het is echt een hele stap, zo'n kleintje. Met een kleintje draag je ineens verantwoordelijkheid die je niet zomaar meer opzij kunt zetten en er wordt een hele hoop van je verwacht. Dat kan best wel eens beangstigend zijn. Desalniettemin is wat je ervoor terug krijgt het voor mij voor 100% waard! Veel succes!
Dank je, Rolinka Ik ben nu ook over die onzekerheid heen dus we gaan er voor. Nu nog wachten wat mijn lichaam gaat doen. Ik weet ook niet waarom ik het opeens niet meer zeker wist. Klinkt misschien dom, maar ik denk dat het iets te maken had met dat ik mijn hond 2 maanden geleden moest laten inslapen. Ik had het onderschat maar zoiets kan toch wel echt grote impact hebben. Was toen echt de weg kwijt ook qua werk, in ons nieuw huis klussen etc.
Welkom. Wij zijn nu ruim 14 maanden onderweg en vaak voel ik me nog steeds onzeker. An ik het wel aan? Kan ik ons kindje wel alles bieden etc. Dat zal altijd wel blijven! Succes en ik hoop dat je cyclus of snel goed op gang komt of niet
@huiboobee, ik hoop dat het wel snel op gang komt hoor! Ben er nu wel helemaal klaar voor en mijn vriend is er al langer klaar voor dus geen reden waarom niet er aan beginnen Jouw cyclus is ook onregelmatig zie ik. Bij mijn was laatste 115 dagen dus ook geen feest. Ik hoop dat het bij jou ook snel regelmatiger wordt.
Dat lees je niet vaak dat de man/vriend er eerder klaar voor was! Dat moet ook wel fijn zijn! Ja mijn cycli is heel onregelmatig. Volgens de gyn heb ik een vertraagd eisprong. Ik geloof er geen bal van, maar goed, ik ben geen dokter.. Nu druk aan het afvallen, kan mijn cycli ook niet goed tegen. Ik zal nu een cyclus van 85 hebben.. Zucht.. Ben jij aan het temperaturen/ovulatietestjes doen?.
nee, ik ben niet aan het temperaturen, ovulatietestjes aan het doen. Omdat ik zo onregelmatig ben vind ik persoonlijk er geen beginnen aan. Ik test me dan ongeluk denk ik. Temperaturen ga ik sowieso niet doen - is niks voor mij al dat regelmaat Over ovulatietestjes heb ik wel nagedacht maar volgens mij moet ik er dan een hele doos vol van hebben aangezien mijn zeer lange en onregelmatige cyclus. Gebruik jij wel de testjes/doe je wel aan temperaturen?
Daar heb je ook wel een punt. Ja ik temperatuur wel en doe ook ovulatietestjes. Van die hele hele goedkope! Maar tussen een positieve ovulatietest en een temperatuurverhoging zit bij mij ruim een week, dus het is en blijft gokken
Dat klinkt helemaal niet dom! Eerder juist als een logische verklaring. Dat heeft ook een grote impact op je leven. Dan besef je ineens weer hoe vergankelijk alles is. Die droomwereld van een kleintje wordt dan ineens ook hard. Wel fijn dat jullie er nu toch helemaal voor gaan! Spannende tijden die eraan gaan komen. Heel veel succes!