Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en Ik dacht Ik zal Me eens een beetje voorstellen . Ik ben een jonge meid met 1 zoontje van bijna 4 jaartjes jong. Nu willen Wij graag een 2e wonder erbij. Ik hoop dat dit een gezellige site is. En dat Ik hier wat contacten op kan doen. Groetjes.
Hallo! succes met het zwanger raken! Hopelijk kunnen jullie je tweede wondertje snel verwachten! Ik ben ook net nieuw op de site dus kan niet echt veel erover zeggen hihi... Groetjes daniielle
Heey ! Ja dankjewel. Om eerlijk te zijn ben Ik nu 1 dag over tijd. Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar Ik ben het niet geworden dus nu is het afwachten. Ik heb vorige week een test gedaan maar die was negatief. Dus nu durf Ik eigenlijk geen test te doen en wacht Ik gewoon tot dat Ik ongesteld word. Vorige maand dacht Ik ook dat het raak was maar toen heb Ik ook 2 testen gedaan en toen was het ook niet zo dus. Maar bedankt en laten We het hopen inderdaad . Groetjes.
Ohh spannend! Ik moet vandaag eigenlijk ongesteld worden maar nog niks in zicht, helaas was mijn test vanochtend wel negatief! Ik hoop voor je mee dat je het geluk hebt!
Ja heel erg spannend. O okee ! Super spannend Ik duim ook voor Jou ! En bedankt en nogmaals laten We het hopen. Wij zijn er klaar voor. Groetjes.
Hallo Ja Ik woon ook in het midden haha. Ik woon vlakbij teteringen ken Je dat ? Hallo 3 vlinders bedankt ! Groetjes.