Ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Loreley, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Hallo,

Ik ben Loreley, 27 jaar en ik kom uit Arnhem. Ongeveer twee maanden geleden ben ik gestopt met de pil om te 'ontpillen' en sinds een week of drie zijn mijn man en ik echt bezig om zwanger te worden. De afgelopen weken lees ik mee op dit forum over iedereens ervaringen. Dit helpt mij enorm om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.

We hebben besloten alles stil te houden tot we zeker weten dat we zwanger zijn. Ik vind dat wel moeilijk, omdat ik het dan met niemand kan bespreken en niemand om advies kan vragen. Op dit forum hoop ik daar verandering in te kunnen brengen ;)

Groetjes, Loreley.

2. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Welkom! :)
    Dan zit je hier zeker aan het goeie adres! :D Hier is van alles te vinden wat te maken heeft met zwanger worden , zwangerschap en nog wel meer:D

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hoi Loreley,

Welkom en ik begrijp je helemaal. Ook wij zijn bezig en hebben besloten het stil te houden. Ik heb alleen mijn allerbeste vriendin op de hoogte gebracht omdat die me altijd zo ontzettend aanvoelt en dus direct doorhad dat er iets was, doordat ik nogal emotionele momenten kan hebben nu.
    Grap bij ons is dat mijn zu sinds een week of zo ineens alle babyspullen van haar kids aant verkopen is..... ben benieuwd hoe die straks reageert als we mogen vertellen dat het zover is. zal wel zoiets zijn als : had je dit niet ff kunnen zeggen, dan had je vanalles overkunnen nemen. Maakt het wel moeilijker nu om het niet te zeggen.

Hoop voor jullie dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina