Hallo allemaal, Al vaak op sites zoals deze gekeken met de hoop dat ik me ook een keer zou kunnen aanmelden als ik zwanger zou zijn. Het moment is daar.... besef het nog niet helemaal en durf nog niet echt heel blij te zijn omdat het allemaal nog zo pril is, ik ben op dit moment 4 wkn en 5 dgn zwanger Ik ben 36 en mijn moeder was 37 toen ze in de overgang kwam, dus twijfelde aan mijn kansen Heb mijn vriend ontmoet toen ik 32,5j was en waren samen nog niet eerder toe aan kinderen ondanks we met het bovenstaande rekening hielden. Toen ik gestopt was met de pil eerst afgewacht en uiteindelijk ovulatietesten gaan gebruiken, bleek dat ik later ovuleerde dan de app op mn mobiel aangaf (cyclus niet geheel regelmatig, gemiddeld 26dgn), zooo blij dat ik om 22:00 op die dag toch nog een ovulatietest heb gedaan en een smiley had staan! Nu dus raak!!! Bij mn laatste menstruatie eerst paar dgn iets bruin bloedverlies, daarom bij de NOD van mn app nog paar dgn gewacht met testen, pfff das moeilijk. Getest om 17:00 en positief! Zo raar om dan twee streepjes te zien. Meerdere emoties: blij, zenuwachtig, gespannen. Inmiddels een paar testen verder Ik hoop op het beste en voor degenen die bezig zijn en degenen die zwanger zijn hoop ik dat ook, je weet het dus maar nooit, je kunt zomaar opeens zwanger zijn