Ook nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ThunderAngel, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi,

    Allereerst, alle zwangeren gefeliciteerd, hopelijk verloopt alles voorspoedig en geniet ervan! :)

    Ik ben ThunderAngel, 21 jaar en woon in Apeldoorn. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, vandaag 17 weken en 3 dagen.
    De vader van mijn kindje heb ik verlaten toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, dit omdat hij agressief/gewelddadig was en bovendien ook periodiek alcoholist en harddruggebruiker.
    Wat ik mezelf nooit gunde, een leven zonder hem, gunde ik mijn kleine wél. Ik kan het niet voor mezelf doen, maar wel voor mijn beebje. Ik moet er niet aan denken dat die opgroeit met zo'n vader.

    Ik kwam er achter dat ik zwanger was toen ik 11 weken zwanger was. De eerste zwangerschapstest was negatief, dus ik ging naar de huisarts om uit te zoeken waarom mijn anders zo regelmatige menstruatie dan uitbleef. Hij heeft voor de zekerheid nog een test gedaan, en ja hoor, positief. Hij stuurde me gelijk door naar de gyn voor een termijnecho, en daar bleek dat ik dus al 11 weken zwanger was! Ik had verwacht een kluitje cellen te zien op de echo, maar ik zag al een echt klein beebje, dat salto's aan het maken was en heftig met zijn armpjes zwaaide. Als ik al aan abortus gedacht had, was die optie nu definitief van de kaart geveegd. Dit kleine mensje in mij, was volkomen onverwacht en ongepland, maar ontzettend welkom.

    Ik hoop dat mijn zwangerschap probleemloos verloopt en ik straks mag genieten van een prachtig klein wondertje.
     
  2. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Allereerst van harte met je zwangerschap!
    Wat een verhaal zeg,vindt het wel heel moedig van je dat je de vader hebt verlaten,wat vindt hij er eig van?
    Nou meid,ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en hoop ook dat alles goed gaat! ;)
    Liefs D..x
     
  3. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi hoi, welkom op deze site!

    Ik vind het heel moedig van je dat je zo een stap heb durven maken. Ik wens je heel veel succes met jou zwangerschap. Hou je ons op de hoogte? :)
     
  4. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Welkom en gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap
     
  5. wolly

    wolly Niet meer actief

    Welkom hier en gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap

    Liefs wolly :)
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!
     
  7. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan.

    Liefs Hummel.
     
  8. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hi welkom en gefeliciteerd.
    wat een verhaal.
    hoop dat alles goed gaat.



    jennefer
     
  9. Poehtje

    Poehtje Lid

    18 aug 2007
    30
    0
    0
    Welkom en proficiat! Heel moedig van je.

    grtz,
    Poehtje
     
  10. Niet meer actief

    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  11. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom hier op het forum!
     
  12. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Welkom hier. Wat een verstandige beslissing, ik hoop dat je er zelf behoorlijk door gesterkt bent! Er zijn hier meer meiden die zonder partner zijn en dat gaat (zo lees ik wel) hartstikke goed.

    Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Voor je het weet is de uitgerekende datum voorbij? ;)
     
  13. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom op het forum ;)
     
  14. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Welkom hier. Jeetje wat een verhaal. Ik vind het heel knap van je dat je zo;n verstandige beslissing hebt kunnen nemen. Weet de vader eigenlijk dat je zwanger bent? Geniet er iig heerlijk van.Ik wens je veel lees-& kletsplezier toe!

    P.s. ik woon ook in Apeldoorn, geinig zeg dat je op zo'n forum mensen uit je eigen woonplaats kunt tegenkomen.
     
  15. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jeetje heftig verhaal. Veel kracht en sterkte. hopelijk heb j eveel steun van de mensen die wél om jullie beide geven!
     
  16. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en veel plezier op het forum
     
  17. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Welkom hier.
    Geniet van je zwangerschap!
     
  18. Feetje

    Feetje Nieuw lid

    31 aug 2007
    2
    0
    0
    Huisvrouw
    Provincie Zeeland
    Hoi,

    In eerste plaats van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Ik vind het erg moedig van je dat je deze beslissing hebt genomen, wens je heel veel kracht en liefde toe. En veel mensen die je met alles willen helpen!
     

Deel Deze Pagina