Hallo allemaal, Ik ben ummnusaybah, 30 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje. 18 mei 2015 is de uitgerekende datum van ons wondertje!. Ik vind het echt een super spannende tijd. Heb namelijk eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, daarna een zwangerschap die ze op de echo niet konden zien en ook niet tijdens een kijkoperatie, maar die uiteindelijk is uitgelopen op een spontane miskraam... En nu dan voor het eerst al bijna 17 weken zwanger... Vind het echt een superspannende tijd. De zwangerschap lijkt goed te gaan, maar heb wel een vleesboom van ongeveer 10 cm waar ik best veel pijn aan heb. Dus maar hopen dat deze zwangerschap wel goed zal verlopen. Iedergeval vind ik dit een hele leuke site, en wie weet heb ik wat aan jullie ervaringen, of jullie wat aan mijn ervaringen.... Want tijdens de zwangerschap heb je zoveel spannende momenten die soms heel onduidelijk lijken te zijn. Dan is het fijn om ervaringen te kunnen delen... Liefs. x
Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zou graag ervaringen met je delen als je dat leuk lijkt. Ik heb je een priveberichtje gestuurd. Groetjes amg