Wij zijn nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Joeja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hallo mevrouwen allemaal!

    Ik vond het nu toch wel tijd worden ons eens aan te melden op een forum. Je kan zoveel op internet of in magazins lezen wat je wilt, maar het fijnste is toch altijd dat je kan communiceren met lotgenoten. Ik ben in mijn familie en vriendengroep de eerste die zwanger is dus ik heb verder ook niet echt iemand met wie ik erover kan praten, of waarbij ik terecht kan met vragen. Naast mijn moeder dan... maar dat is je moeder hihi... dat is toch anders.
    Ik ben gaan googlen en kwam via die weg terecht op dit forum.

    Even voorstellen !
    Ik ben Judith, 22 jaar en 12 weken zwanger van paps Danny (28).
    Onze zwangerschap zat niet geheel in de planning, het kwam als een zeer grote verrassing. In eerste instantie dacht ik dat ik een buikgriep had die maar niet over ging. Na mijn 2de dokterbezoek opperde deze de vraag of ik misschien zwanger was. NEEEJJJ! dat kan helemaal niet! was mijn antwoord nog.... De dag erna voor de zekerheid toch maar een testje gehaald, en de uitslag was positief! Dat was wel effe schrikken, maar het was ons wél meteen al duidelijk dat we de baby absoluut niet zouden aborteren. Dit voorval is nu ongeveer een maand geleden gebeurd. Na 2 dagen wennen aan het idee was het overduidelijk dat we toch wel heel erg blij waren met de zwangerschap. Het veranderde de band tussen mij en mijn vriend, het verandert je houding in het leven. Vanaf dit punt leefden we niet meer voor onszelf, maar voor die hele kleine kleine!

    Afgelopen vrijdag hebben we de eerste echo gehad, maar daar vertel ik strakjes meer over in het fotoalbum :D

    Groetjes, Judith!
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Welkom en veel plezier op het forum
     
  3. Niet meer actief

    welkom en gefeliciteerd!
    Ben je zwanger van een tweeling? Vanwege de twee beertjes op de banner dan...
     
  4. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom op het forum :)
     
  5. joel

    joel Fanatiek lid

    10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha meissie

    toch proficiat en welkom hier
     
  6. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
  7. Niet meer actief

    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap ;)
     
  8. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hoi

    Welkom en gefeliciteerd.

    Liefs wolly :)
     
  9. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom op het forum ;)
     
  10. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom
     
  11. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Welkom, gefeliciteerd met je prachtige uk, zo mooi om hem/haar te zien hè? Geniet lekker van je zwangerschap! De banner die jij hebt uigekozen is denk ik 'bedoeld' voor 2lingen..
     
  12. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!
     

Deel Deze Pagina