Hallo allemaal, Ik ben Anouk. Ik ben 33 jaar en woon sinds 5 jaar samen. We hebben nog geen kinderen. 2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil. Vandaag moet ik ongesteld worden. Ik heb sinds gisterenavond wel enorm veel last van buikkrampen, maar nog niks te 'zien'. Ook heb ik sinds 4 dagen zeer pijnlijke borsten. Op mijn buik liggen hoef ik niet te proberen. Normaal gesproken heb ik pas buikkrampen op het moment dat de menstruatie exact begint. Daarom ben ik op internet gaan zoeken of het misschien een andere betekenis kan hebben. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Hier las ik dat de krampen ook kunnen komen door het innestelen van de eicel in de baarmoeder.Nu moet ik mezelf echt beheersen om niet naar de winkel te rennen voor een test Aan de ene kant denk ik dat ik zwanger ben vanwege mijn giga zere borsten, maar aan de andere kant twijfel ik door de buikkrampen. Morgen ga ik een test halen als ik nog geen bloedverlies heb. Erg spannend allemaal. Ik ben ook blij dat ik dit forum ben tegengekomen. Je kunt je gevoelens en ervaringen delen met anderen. Echt super.
Hoi Anouk, Welkom! Spannend joh....kan me voorstellen dat je heel erg benieuwd bent of je zwanger bent Gr Toys
Hallo Welkom hier en veel klets plezier toe gewenst. Spannend allemaal, veel succes met testen. Liefs wolly
Hi Anouk,welkom,is ook erg fijn om hier te kletsen! Spannend hoor,laat je ons wel ff weten als je een test gaat doen? Ik hoop dat voor jullie dattie positief is,succes!
Ik kon het niet laten en heb vandaag toch een test gehaald en gedaan. Stond op de verpakking dat het vanaf de dag van de menstruatie kon. Helaas negatief Dus maar weer paar dagen rustig afwachten. Gelukkig ben ik niet de enige ongeduldige met allerlei kwaaltjes op dit forum Dat geeft een goed gevoel.
Vandaag ben ik ongesteld geworden. Dus ik ga nu ronde 3 in. Ik hoop wel dat ik niet weer 3 dagen van te voren al buikkrampen krijg pffff.
Hoi Anouk Allereerst welkom hier op het forum! Jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Hoop dat je snel wel positief mag testen! Meestal als je net stopt met de pil houdt je lichaam je nog wel eens voor de gek. Ik heb ook een aantal keer gedacht dat ik misschien wel zwanger zou zijn door bepaalde kwaaltjes of overtijd zijn, maar kwam dan weer bedrogen uit. Zonder hormonen kan je lichaam ineens heel raar gaan doen. Hoop dat je volgende ronde ons kunt verblijden met het nieuws dat je wel zwanger bent! Veel plezier nog hier op het forum!
welkom en veel succes jammer dat de zijn gekomen. net wat busybusy zegt je lichaam kan je erg voor de gek houden. hopelijk is het snel raak