Hallo allemaal, kijk al een tijdje rond hier, maar ik zal mij even voorstellen. Ik ben Anke, 29 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Het is nog allemaal pril, ben nu 7 weken. En nog erg onzeker of het allemaal wel goed gaat. Heb last van de bekende kwaaltjes als pijnlijke borsten, misselijkheid (op het moment vooral in de avond), steken in buik, (menstruatie)krampen en moeheid. Donderdagavond 25 februari hebben we intake bij de VK. En daarna al gauw een vroege echo. Vind het zo spannend allemaal!!! Het besef en geloof dat ik zwanger ben is er nog niet echt. Het wordt waarschijnlijk pas echt als ik de echo zie en het goed blijkt te zijn. Dit komt waarschijnlijk mede doordat ik een aantal feestjes in de planning heb voor dit jaar, wat waarschijnlijk niet allemaal door kan gaan. Alles voor het goede doel! Groetjes!!
Hoi Anke! Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt ook al een leuke banner gemaakt zie ik (ben helemaal fan van die banners )! Net als jij kijk ik hier ook al een tijdje rond en heb mij sinds gisteren aangemeld. Geniet van je zwangerschap!