Hallo lieve leden. Ik ben nieuw hier en zou me graag even voor willen stellen. Mijn naam is manuela en ben 24 jaar oud. Heb al bijna 7 jaar een relatie en we zijn ook al vier a vijf jaar bezig om kinderen te krijgen. We hebben te horen gekregen van de dokter dat we allebei vruchtbaar zijn en dat er verder niks aan de hand is. Maar met al wil het dus niet lukken. Nu zijn we dus bezig met grafiek en hopen dat dat wat opleverd. Ik hoop hier wat meer informatie te kunnen krijgen en dingen te delen. Veel liefs manuela
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk duurt het niet lang meer voordat je een posi test in handen hebt. Liefs wolly
Hoop ook dat het snel gaat ben erg benieuwd. Heb nu wel een hulp middel op deze site om te kijken wanneer je een eisprong hebt echt geweldig
Balen dat t zo lang duurt.. hopen dat jullie zeer binnenkort n groots klein wondertje mogen verwachten! Owh ja en welkom hier!
Hoi Manuela, Welkom hier, veel plezier en heel veel succes, hopelijk mag het snel raak zijn! Groetjes
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.
Welkom op het forum en heel veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het na al die tijd eindelijk raak voor jullie!