Hi! :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door proudmommy13, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy13

    27 aug 2017
    27
    13
    3
    Vrouw
    Hallo, ik ben nieuw hier en ben nog niet helemaal thuis hoe alles werkt hier, maar ik heb al veel gelezen op het forum en nu toch de keuze gemaakt om me aan te melden :) Dus ik kom gezellig mee kletsen.

    Ik ben een trotse moeder van een zoontje (2016) en mijn man en ik willen dolgraag een tweede kindje. Nu ben ik er onlangs achter gekomen dat ik een zeer korte LF heb, laatste cyclus was deze slechts 5(!) dagen. Gisteren een positieve ovutest gehad op dag 31.. dus ik verwacht weer een korte LF gezien mijn vorige cyclus 36 dagen was. Ik heb mijn zoontje 7 a 8 maanden volledige BV gegeven. Kan het daaraan liggen dat ik nu zo'n korte LF heb? en mijn lichaam nog meer tijd nodig heeft om alles te reguleren? Tevens las ik het e.e.a. over teunisbloemolie en monnikspeper. Dit zou voor een regelmatigere cyclus zorgen en de eisprong bevorderen.. Iemand hier ervaring mee?
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!
    Wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan! Wij zijn momenteel ook bezig voor een 2e.
    Dat is zeker een korte LF.
    ik kan je helaas niet verder helpen.
    ik zou deze vraag stellen bij het forum onderdeel "zwanger worden"
    Daar zullen vast vrouwen zijn die hier meer over weten.
    heel veel succes iig!
     
  3. proudmommy13

    27 aug 2017
    27
    13
    3
    Vrouw
    @Meisje93 Bedankt, ga ik zeker even doen dan :)
    Jullie ook succes!
     
  4. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hoi! :D
    Verder geen ervaring met je verdere vragen (korte LF) maar wil je wel veel succes wensen!
     

Deel Deze Pagina