Ook ik stel me voor...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Dreamingmommy, 13 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamingmommy

Dreamingmommy Nieuw lid

13 okt 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld op het forum omdat ik op zoek ben naar vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Mijn man en ik zijn nu 1,5 jaar bezig. We hebben al de eerste onderzoeken gehad en toen bleek dat alles goed was. In januari gaan we weer terug als blijkt dat we niet zwanger zijn en kunnen we waarschijnlijk met een traject starten.

Ik heb mensen om me heen die ook een lange tijd hebben gedaan om zwanger te worden en ook met hulp van de fertiliteitskliniek. En zij hebben ook begrip voor mijn situatie maar ik mis vrouwen die net als ik ook een grote kinderwens hebben en in de onzekerheid zitten wanneer deze vervuld kan worden. Ik hoop hier op het forum deze vrouwen te kunnen vinden.

Wie weet tot later!

2. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hoi dreamingmommy

Momenteel zit ik niet meer in hetzelfde schuitje, maar heb hier wel in gezeten.
    Wil je graag een hart onder je riem steken.
    Ook was er bij ons geen reden waarom het niet mocht lukken.
    Na 2 jaar zelf proberen zijn wij gestart met iui, dit hebben we 6x gedaan in een jaar tijd, helaas geen enkele bevruchting. Vorig jaar september gestart met ivf. Bij de eerste terugplaatsing (in december pas ivm overstimulatie) was het raak.
    Onze dochter is 10 weken geleden geboren.

Heb je vragen of zit je ergens mij mag je het altijd vragen. Ik weet in wat voor situatie je zit en je kan het niet altijd bij iedereen kwijt.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom & wat ontzettend vervelend dat het zwanger raken niet wilt lukken. :(

Heel veel succes & ik hoop voor jullie, dat het snel raak mag zijn.

4. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Welkom! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! ♡ Wat naar, dat het niet zo snel lukt.. :(

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Welkom hier! Hopelijk vind je hier wat je zoekt :)

6. Gretel

Gretel Niet meer actief

Welkom en duimen dat het snel mag lukken!!

Deel Deze Pagina