Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Therva, 19 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Therva

    Therva Nieuw lid

    19 jan 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dag allemaal,

    Mijn naam is Therva. Ik ben 30 jaar en nu 20 weken zwanger.
    De echo is net achter de rug: alles was goed en we krijgen een meisje!

    De reden dat ik bij dit forum ben gekomen, is omdat ik weinig familie heb en me af en toe eenzaam voel in de zwangerschap. Daarnaast ben ik ook superonzeker. Veel angsten over dat er wat mis is met de baby, zelfs na de mooie echo. Want ook daarna gebeuren er weer dingen waar je niet altijd controle over hebt.

    Door corona merk ik dat dat erger wordt. Ik werk thuis en alleen. Er is weinig hulp op het moment en de zwangerschapscursus is gecancled. Ik wil zo graag ook eens ongegeneerd mijn vragen delen, haha!

    Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat.

    Liefs,
    Therva
     
  2. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Hoi Therva, gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je je hebt aangemeld op dit forum. Ik heb er veel aan gehad (en nog steeds!) Je kan hier al je onzekerheden met ons delen. Genoeg anderen die hetzelfde voelen.

    In een zwangerschap kan veel misgaan, maar veeeeel vaker gaat het goed! Je bent al op de helft. En je meisje doet het goed. Heb je redenen op je zorgen te maken? Bijvoorbeeld medische problemen in de familie?
     
  3. Therva

    Therva Nieuw lid

    19 jan 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!
    Nee hoor, geen reden. ‘Gewoon’ psychisch :). Het is ook best een spannende tijd, merk ik. Dan moet ik voor een coronatest en er speelt een verhuizing. Ik vind het moeilijk om daar weinig grip op te hebben.

    Fijn dat het forum jou zo geholpen heeft! Ik hoop mij ook.
     
  4. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom
     

Deel Deze Pagina