hallo allemaal ik kijk al een week bijna op deze site en heb al wat mailtjes verstuurd met vragen,maar moet me ook maar even voorstellen ik ben adriana visser ben 21 jaar ik probeer zwanger te worden voor de 2de keer me eerste keer heb ik een abortus moeten plegen,waar ik heel erg mee heb gezetten.nu 2 jaar verder(andere vriend)hebben wij er voor gekozen dat ik met de pil zal stoppen. en ik heb sinds deze week een gevoel(symptomen)dat het nu zo is dat het goed zit.. noujah dat is zo beetje mijn verhaal en hoop dat ik jullie zometeen met trost kan zeggen dat ik zwanger ben. groetjes en voor iedereen succes met zwanger worden adriana visser
Welkom en veel klets en lees plezier toegwenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het raak. Liefs wolly
Jeetje, al een abortus achter de rug....dat was vast niet makkelijk! Heel veel succes met opnieuw zwanger raken.... Elmo
ik ben door de pil heen gegaan duz wist eerst niks het was voor mij emotioneel heel erg want die jongen ging vreemd, en ik was heel jong heb alles zelf geregeld heb me ouders pas half jaar later verteld(woonde toen al op mezelf)en was elke dag doodziek maar ik ga verder en hou dat eerste kindje altyd in me hartje.. en wil dit kindje(als ik zwanger ben)ben er nu overheen en wist dat het uiteindelijk de goeie keuze is geweest alleen je gevoel... bedankt en hoop ook alles goed met jullie gaat groetjes adriana