Ik ben 29 jaar en woon in het mooie Friese land. Sinds augustus 2006 ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik samen graag een kindje willen. We zijn nu inmiddels bijna anderhalf jaar later en hebben het gevoel dat moedertje natuur niet echt met ons mee wil werken vandaar dat we samen besloten hebben het circuit in te gaan. vrijdag 1 februari a.s. hebben mijn vriend en ik samen een intake gesprek bij de gyn. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil mijn cyclussen bijgehouden misschien dat de gyn hier iets mee kan. Vorige week was mijn laatste ongi en sindsdien heb ik nog steeds last van zeer gevoelige borsten, krampen in de onderbuik en schaamstreek. Wie heeft hier ook ervaring mee en weet wat dit is? Naweeën van de ongi, stress of wat? Volgende week de gyn ook maar even vragen. Besef mezelf heel goed dat ik heel erg bezig ben met het proberen zwanger te raken en hoop door mezelf toetevoegen aan dit clubje wat steun en troost bij jullie te vinden. Groetjes, G.
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Liefs wolly
Welkom hier, helaas via de MMM. Daar is een onderdeel voor...misschien vind je het fijn je daar aan te sluiten? Elmo
Hallo Elmo, Je hebt het over de MMM. Helaas ben ik nog niet zo thuis met jullie afkortingen. Ongi en gyn. snap ik maar de rest? Waar hebben jullie vaste afkortingen voor, MDO heb ik ook al vaker gelezen. Wat dat is? Groet, Gepie78