hallo allemaal ik ben nieuw hier op het forum ik zal me eigen even voorstellen Ik ben esther bijna 35 (maart) Ben al moeder van 2 heerlijke knullen johnny van 15 en jaimy van 9 na het stuk lopen van me relatie met hun vader ben ik me huidige vriend tegen gekomen heeftt zelf nog geen kinderen we zijn nu zo´n 18 maanden bezig ik ben afgelopen week naar het ziekenhuis geweest voor een hsg 1 eileider is zowiezo open van de andere kon hij het niet met zekerheid zeggen maandag een samenlevenstest gehad en die was negatief me eitje was wel al 1.9 mm dalijk moet ik weer sorry voor het lange verhaal maar dit is allemaal nieuw voor me aangezien ik bij de eerste 2 binnen een maand zwanger was
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Haai Esther, jeetje wat een gedoe! In iedergeval welkom op het forum, je vind hier vast meiden die in dezelfde situatie zitten. Heel veel succes, hoop voor jullie dat het alsnog snel gaat lukken. Penny