Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door zwik, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Hallo wannabe mothers

Ook ik voel de behoefte om mijn zwangerschapswens te delen. Ik ben 31 jaar en heb in oktober mijn Mirenaspiraal laten verwijderen. Vanaf toen hebben we nog twee maanden gewacht om mijn lichaam 'Mirenavrij' te krijgen. In December zijn we er dus echt voor gegaan.
    De eerste maand had ik het gevoel zwanger te zijn, maar werd ik gewoon ongesteld. De tweede maand geen enkel teken en nu was ik er haast van overtuigd dat ik zwanger was, maar werd ik weer gewoon ongesteld. Zelfs 3 dagen eerder dan normaal!
    Vreemd is wel dat ik sinds 2 weken bijna iedere middag misselijk ben en mijn temperatuur hoger voelt dan gemiddeld. Het lijken af en toe wel opvliegers. Ik heb nog geen test gedaan, omdat ik het gevoel heb dat ik mezelf voor de gek houd, omdat ik het zo graag wil; 'oei, ik ben misselijk', 'volgens mij voel ik iets in mijn buik', 'mijn ongesteldheid is vast een lange innestelingsbloeding', etc. Waarschijnlijk voor menigeen bekend.
    Vanaf nu ga ik gewoon mijn gedachten met jullie delen. Is ook wat rustiger voor mijn vriend ;) (die ik steeds blij maak met een dooie mus)

2. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    yep alles klinkt bekend, iig succes met zwanger worden

3. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Welkom en veel succes met zwanger worden.
    En het klinkt allemaal erg bekent hoor , hebben de meeste van ons wel last van ;)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Heel veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Welkom en succes met zwanger worden

Groetjes Nazli

Deel Deze Pagina