Hey Ik hoop dat ik als belg hier ook welkom ben .. Ik ben Tacha, 18jaar, kom uit Antwerpen. Ik heb een super lieve vaste vriend van 23. We zijn nog niet heel bewust aan het klussen,maar hebben wel een kinderwens Ik heb al sinds 2 weken ong. last van misselijkheid, gevoelige borsten, draaierigheid, last van mn darmen.. Normaal gezien moet ik woensdag mn ongi krijgen (zit aan de pil).. Mn vriend denkt dat ik zwanger ben, maar ik heb eergisteren een testje gedaan en die was negatief Best wel teleurgesteld, maar we zien wel.. Ik ga voor de zekerheid na mn ongi toch nog eens testen Ik vind dit forum ontzettend leerrijk en gezellig, ik hoop dan ook dat ik lid mag worden
Oja, vergeten te zeggen.. Na 4 jaar heb ik besloten om even te stoppen met de pil.. Ik wil mn lichaam eens wat rust geven, al die hormonen, kan niet echt goed zijn! Ik ben begonnen met de pil omdat mn cyclus erg onregelmatig was, ben benieuwd hoe het nu zal zijn! Vanavond is mn laatste pil
en natuurlijk ben je welkom hoor , je bent niet de enige uit ons buurtlandje veel plezier hier op het forum
Bedankt allemaal Ik ga zaterdag nog een keertje testen.. Moet normaal gezien morgen mn ongi krijgen, maar heb nog geen last van mn onderrug (wat ik normaal altijd heb!) We zien wel Spannend!
natuurlijk ben je welkom. tegen brabanders zeggen ze ook altijd dat wij reserve belgen zijn maar ja. veel succes aankomende week. groetjes scootermuis.
even een grapje scootermuis dat zijn jullie toch ook (ben getrouwd met zo'n reserve belg hihihi ) iedereen is welkom maar dat wisten jullie vast al wel
Is nog geen reden om als brabander dat zelf te gaan zeggen!!! (ben ook n eindhovense al woon ik er niet meer en moet dat elke keer aan horen van mn Amsterdamse vriend )