Hoi ik ben Pien. Ik ben ook nieuw op deze site. Ik moet zeggen dat het er wel gezellig uitziet hier! We zijn nu 3 maanden bezig. Vorige maand ben ik begonnen met temperaturen en heb een duidelijke piek gezien. Dus volgende maand heb ik weer een beter beeld wanneer we er weer tegen aan moeten. Als het tenmiste vorige maand niet raak was! Heeft hier iemand ervaring met ovulatie testers? Want vorige maand heb ik ze geprobeerd en het resultaat was elke dag negatief. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik 2 uur van te voren niets gedronken heb... Alvast bedankt!
Hoi, welkom hier en hopelijk is het snel raak! (of misschien idd nu al) en weet wel zeker dat hier meiden zijn die (helaas veel te veel) ervaring hebben met die ovulatietesten.
Veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hoi pien, welkom en veel succes met zwanger worden ik gebruik de ovu testen van clear blue, niet de digitale, ik gebruik ze 's morgens,want je mag een paar uur van tevoren niet teveel drinken en niet plassen. ik begin er rond de 12e cyclusdag mee en dan verschijnt er alleen een controlestreepje, op de dag van je lh-stijging verschijnen er 2 streepjes, dus dan heb je ongeveer tussen 12 en 24 uur je ei. er zijn er nog wel veel meer die ze gebruiken en ook ervaring hebben met andere merken iig succes (sjonge kan wel een boek gaan schrijven hihi) groetjes caro