Ik ben Iris. Mijn vriend en ik zijn vanaf aug 2007 gestopt met de pil. op advies van de dokter ben ik sinds twee maanden gaat tempen. (i.v.m. onregelmatige menstruatie) Ik snap er alleen niets van want het gaat op en neer kan er niet echt een pijl een trekken. : Weten jullie waar ik op moet letten. : Ik hoor het graag Iris
hoi welkom en veel succes met zwanger worden ik kan je met tempen helaas niet helpen daar werd ik ook geen wijs uit, ik gebruik ovu testen. maar er zijn ongetwijfeld wel dames hier die dat wel doen. succes
Caro1978, In iedergeval bedankt voor je reactie. Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden dan? Groetjes Iris
Welkom er is een heel speciaal gedeelte over tempen, mss dat je daar wat wijzer word. ook de SMEP-dames onder ons tempen. Het komt er kort op neer dat je elke morgen voor je opstaat op dezelfde tijd jezelf temperatuurd. 1 of 2 dagen voor je eisprong krijg je een dip en dan een piek omhoog... liefs Alina
wij zijn vanaf augustus aan het klussen voor een kleintje, heb vanaf oktober t/m december getempt en ben in januari begonnen met de ovu testen liefs caro
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly