hallo Nou zal mijzelf zoals het hoord even voorstellen, ik ben 24 jaar, ruim 5 jaar samen met mijn vriend en we weten sinds 2 dagen dat ik zwanger ben na de 1e ronde clomid! We zijn er natuurlijk ontzettend blij mee en het lijkt me leuk om hier af en toen met anderen te kletsen over het zwanger zijn. Als het allemaal goed gaat ben ik uitgerekend rond 20 jan 2009 Nou hoop wat van jullie te horen! liefsss
Hoihoi, Das nou grappig....sorry ten 1ste gefeliciteerd met je zwangerschap! Het grappige is dat ik ook op de 20ste januari 2009 ben uitgerekend. Alleen heb ik nog geen test gedaan en weet ik niet of ik zwanger ben . We gaan morgen testen want ben dan 1 week overtijd. Had wel stiekem even gekeken dat als het positief is het dus 20/01/2009 word. Ik ben op van de spanning en voel vanalles anders aan mijn lichaam. Maar ja...als je nog niet getest hebt zegt dat niks. Super fijn dat het bij jullie goed zit. Geniet er van! En hou me op de hoogte! Groetjes Lonneke
hey lonneke goh zeg al bijna een week overtijd, en nog niet getest?nou dat zou ik niet volhouden hoor haha. Maaruh morgenochtend testen? Nou ben benieuwd laat het maar weten! Duim voor je groetjesss
Anoniempje, een oprechte proficiat! Ik hoop dat alles fantastisch gaat met je boeleke! Lieve groetjes, Elke
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
hallo allemaal Bedankt voor al jullie felicitaties, erg leuk! Nou voel me prima en heb nog nergens last van. 9juni eerste echo, ben erg benieuwd! Jullie ook veel suc6 liefsss