hoi hoi ik zal dan ook maar even me voorstellen ik ben jacqueline en ben 23 jaar ik was nog niet heel erg mee bezig mede omdat ik aan het afstuderen ben, en nog niet samen woon, maar nu spant het erom... zit nu op 28 dagen dus spannend eigenlijk de schuld van vriendjelief en de pil (tijdelijk gestopt omdat het een puinhoop was en jah zoals zoveel van het mannelijk geslacht houden ze niet van condooms) en eigenlijk kan ik nu aan weinig anders denken... in een hele positieve manier!
nee , nou niet echt, alleen dat ik dus meer last van de zogezegde speldenprikjes en buikkrampen heb als dat ik ooit eerder heb gehad. maar of dat nou wat wil zeggen ben pas heel laat aan de pil gegaan ehh 21 was ik omdat ik heel netjes en regelmatig ongi was, nooit geen buikpijnen of dergelijk en geen vriendjes. dus waarom dan aan de pil. nu wel al 2 1/2 jaar een vriend daarom ook aan de pil gegaan. alleen zogegd de laatste tijd een chaos... ik heb wel een hele lieve vriend want hij heeft gezegt is het het nu niet, dan wachten we nog een jaar (even een jaar hard werken, en geld verdienen want kinderen zijn duur) en dan gaan we voor het echt aan de slag!