Hallo allemaal, Ik ben Miranda, 34 jaar en net voor de allereerste keer zwanger. Ik weet alleen nog niet hoe lang, dus ik ben reuze nieuwsgierig. Nog weinig last van zwangerschapskwaaltjes, hopelijk is dat geen slecht teken. Alle leuke verhalen en tips zijn welkom! Groetjes, Miranda
Hoi miranda, Welkom hier en veel plezier. Hoe heb je dan gemerkt dat je zwanger bent ? Door een test of zegt je gevoel dat Groet sacha
Hallo Sacha, Sinds zaterdag heb ik iedere dag een test gedaan en allen waren positief. Daarnaast begin ik wel mijn borsten te voelen en heb ik met vlagen last van wat misselijkheid. Gezien mijn onregelmatige cyclus weet ik niet precies hoelang ik zwanger ben. Heb jij ook kinderen of ben je zwanger? groet, Miranda
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Hoi Miranda, Ik heb 2 juni mijn spiraaltje laten verwijderen en heb last van mijn borsten (boven die klieren), ben niet misselijk en ik heb nog niet getest. Ik heb verder nog geen kinderen dus alles is nu heel spannend. Groet sacha
Ik hoop voor je dat je wens snel zal uitkomen! Spannend, met name omdat het voor jou, net als voor mij, de eerste keer is en je geen idee hebt wat je moet en kunt verwachten. Groet, Miranda
Hoi Miranda, Leuk dat jij hier ook nieuw bent en ook begin 30, net als ik Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij is het nog erg onwerkelijk, ik kan het gewoon nog steeds niet geloven maar de test was meer dan duidelijk! Geniet ervan, groetjes van Chantal.
Welkom en gefeliciteerd met je 1 zwangerschap..Maar gauw de termijn echo aanvragen!..Kun je beginnen met aftellen..Toi toi Groetjes Wendy