Hoi allemaal, Zoals je kan lezen ben ik al een tijdje aan het lezen in de diverse fora/ forums maar vind het toch wel leuk om me ook even voor te stellen.. misschien zijn er meer die ongeveer gelijk "lopen" met mij. Ik ben 27 jaar en bijna 4 jaar getrouwd. Twee jaar terug een miskraam gehad na een onverwachtse zwangerschap en nu dan voor het echie. Ik merk dat ik er soms nog dubbel in sta. Zo van iets om naar uit te kijken maar ook om tegenop te zien als het gaat om de veranderingen en de onzekerheden die het hele proces met zich mee brengt. Tja, controle freaky hier.. Merk dat ik het allemaal in de hand wil houden en het liefst in ronde 1 (nu!) al met ovulatietesten aan de gang wil gaan of een kussen onder mn billen leggen en ga zo maar door. Hopelijk zijn er hier die meer geduld hebben en het los kunnen laten.. dan kan ik er nog iets van opstekken..haha.. Nou genoeg over mij nu, we komen elkaar vast weer tegen. Enneuh.. voel/ merk je iets van een innesteling? tja.. daar heb je controlefreaky weer. Groetjes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Sommige voelen niks van de innesteling en sommige weer wel. Ik werd zelf op de dag dat ik de innesteling had een beetje ziekjes net of ik de griep zou krijgen, op dat moment ging me temp ook iets omlaag (innesteldip) Liefs wolly
Welkom en veel succes met zwanger worden en ook ik zit in de eerste ronde en ken dat gevoel van met dat kussen onder me billen en denken van toch mss die ovitesten gebruiken
welkom en veel succes met zwanger worden en controle freak of niet, geduld is wel een beetje nodig helaas. ik hoop voor je dat het snel raak is