Ik zit al jaren in een tweestrijd tussen wel/niet zwanger worden. Uiteindelijk heb ik in februari mijn pil gelaten en besloten de natuur de beslissing voor mij te laten nemen... mijn biologische klok tikt nl gevaarlijk en ik kan niet blijven uitstellen. Ik wil niet oud worden zonder dus is het nu de moment...
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom. Als je straks een babytje in je armen hebt, weet je zeker, dat je de goede keuze hebt gemaakt. Succes met zwanger worden.
Ik weet niet of ik dat wel hoop... ik moet eigenlijk zelf nog heel erg wennen aan het idee en heb het gevoel dat het nog wel een half jaar ofzo mag duren voor ik zover ben
Dus alleen omdat je biologische klokje tikt, ga je er voor? Ik vind persoonlijk dat je/en partner er 100% achter moeten staan, bij twijfel zou ik dit absoluut nog niet doen..
welkom en succes! je moet er alleen wel rekening mee houden dat het ook al binnen 1 maand raak kan zijn, voor mij is elke maand weer 1 teveel, maar ik heb mijn wens ook al een paar jaartjes.
welkom... je kan het natuur zijn loop laten gaan.. maar het kan jaren duren of het kan een maand duren.. hopelijk beslist je lot dan wat je echt wilt..
Ik heb er al jaren over gedaan om de knoop door te hakken van momenteel wel/niet voor een kind gaan. Ik heb altijd kinderen gewild, maar gewoon op dat moment nog niet... en het werd altijd uitgesteld om de pil te laten. Maar ik weet wel zeker dat ik niet oud wil worden zonder kinderen. Ik heb altijd gebabysit, en kinderen trekken vaak naar me toe. Ik weet ook zeker dat ik alles zal geven voor dat kind als dat er is. Ik word nu binnenkort 35 en dat vind ikzelf de max. leeftijd om eraan te beginnen. Stel dat ik nu nog wacht en binnen 5 jaar pas een "klik" voel, en dan is het te laat ... dus vandaar mijn beslissing. Misschien moeilijk te begrijpen voor sommigen, maar naar mijn gevoel is het in mijn situatie niet zo heel vreemd. Ik zit nog altijd boordevol twijfels hoor, maar dat is ook de aard van mijn beestje Hopelijk komt dat moedergevoel er snel aan... En het lijkt erop dat het inderdaad wel eens sneller dan verwacht zou kunnen gaan
En het lijkt erop dat het inderdaad wel eens sneller dan verwacht zou kunnen gaan [/quote] Vertel?..... 8)
Vertel?..... 8)[/quote] Om niet teveel off-topic te gaan hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=