opnieuw voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sannetje, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannetje

sannetje Lid

22 feb 2006
    12
    0
    0
    Tilburg
    Hallo allemaal,
    Een paar maanden terug heb ik me al eens voorgesteld hier, maar door omstandigheden ben ik er nooit toegekomen om iets te posten.
    Nu zijn we dan écht met anticonceptie gestopt (ruim 2 maanden) en zitten we ineens midden in het medische circuit.
    Ik heb bekkenpijn en fibromyalgie veroorzaakt door een ongelukje met skieen, dus toen ik aangaf bij de huisarts dat ik erg graag zwanger wilde worden heeft hij me doorgestuurd naar de gynaecoloog voor meer informatie hierover. In het gesprek met de gyn. kwam ook ter sprake dat ik maar 3 tot 4 keer per jaar mijn menstruatie krijg! Dit vond zij nogal een probleem, dus zijn we doorgestuurd naar het fertiliteitsspreekuur. Inmiddels heb ik een bloedonderzoek gehad en een vaginale echo, en mijn mans sperma is gecontroleerd (dat is goed, gelukkig). Maandag 3 juli krijgen we de uitslag en gaan we verder bespreken wat we dan gaan doen. De fertiliteitsvpk was iig duidelijk dat ik sowieso hormonen moet gaan slikken en dat het geen nut zou hebben om eerst een tijdje zelf te proberen zonder hormonen. Op de echo was te zien dat ik heel dun slijmvlies in mijn baarmoeder had en dat er alleen maar blaasjes in mijn eierstokken zaten. Voorlopig dus echt geen zicht op een eisprong of menstruatie.
    Verder hebben we ook een probleem hebben met "klussen", dit gaat maar gemiddeld 1 keer in de 1 1/2 week door mijn bekkenpijn!
    Zwanger worden is dus toch niet zo makkelijk als ik altijd dacht!!!
    Tja, dat is wel een heel groot voorstelberichtje geworden....sorry! :rolleyes:
    Groetjes, sannetje

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en succes :D

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom en veel succes!

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hey, welkom hier!

Ik herken veel in jouw verhaal, heb ook fibromyalgie en sinds enkele maanden ook last van pijnen rond m'n bekken. (op dit moment heel erg, hoop er snel weer vanaf te zijn want het klusseizoen begint weer ;))

Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie :D

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Welkom en veel succes.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529