Hallo allen!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Ann77, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

Feb 9, 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allen,

Ook ik lees al een tijdje mee dus maar aanmelden. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die zich in mij herkennen. Ik ben 35 en wilde nooit kinderen.
    Vooral vanwege argumenten als, er zijn genoeg kinderen, zo mooi is de wereld niet, ik vind mezelf niet echt een moedertype, enz.Va mijn 30e sloeg de twijfel toe en op 35 ineens om, toch de klok he?
    Ik ging uit van een jaartje geduld maar na 3 mnd raak en nu al 12 wk! Echt zo snel ineens, maar wel zeer gewild.

Nu blijf ik, en mijn vriend ook, kritisch en sceptisch. Zo beseffen we goed dat vanalles mis kan gaan en zijn gematigd blij om zo maar te zeggen. Ik vind het echt superleuk maar ben ook wel bang voor dingen als vroeggeboorte, autisme- zit in fam- enz. Het overschaduwt de blijdschap niet, maar tempert het wel.
    Zijn er mensen die dit herkennen?

Nou, tot hier op het forum!
    Ann

2. milika15

milika15 Bekend lid

Aug 13, 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom en gefeliciteerd! Jouw verhaal is heel herkenbaar. Ik wilde ook nooit kinderen. Tot mijn 30e. Nu ben ik wanger van de tweede. Probeer om je zwangerschap te genieten :)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom!

4. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Ann,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

Groetjes

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en gefeliciteerd!
    Maak je ook nog een banner?

6. Ann77

Ann77 Bekend lid

Feb 9, 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe moet dat dan?

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Een banner maak je via banners (rechts boven aan de site, roze letters). De code kopieer je naar je handtekening bij gebruikersinstelling (zie links boven aan de site, witte letters in de grijze balk). Succes!

8. Ann77

Ann77 Bekend lid

Feb 9, 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toch gelukt met de banner geloof ik :).

9. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel goed! Ik ben trots op je:D

10. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom en gefeliciteerd

11. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,928
    2,801
    113
    Female
    Welkom en gefeliciteerd! :)

De meeste mensen die in verwachting zijn hebben zorgen of hun kindje wel gezond is en of hun kindje wel blijft zitten tot de 37 weken, etc. Dat is heel normaal :) Wat het autisme betreft snap ik dat je wel wat zenuwachtig bent, gezien autisme in veel gevallen erfelijk is. Echter, dit hoeft helemaal niet te betekenen dat jullie kindje het ook echt krijgt, he! ;) Dit hangt gelukkig van meerdere factoren af.

Probeer lekker te genieten van je zwangerschap.. Gezond eten, niet roken of drinken.. Zo min mogelijk stress. Dan weet je in ieder geval zeker dat JIJ je best hebt gedaan om het kindje zo gezond mogelijk ter wereld te brengen :)

Share This Page