Wat zegt jouw gevoel over je zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kletskoek, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je kunt sterke gevoelens hebben over je zwangerschap. Over het geslacht of over de bevallingsdatum. Mij lijkt het leuk om dit gevoel te delen en achteraf te kijken of je gevoel juist was! Hier heb ik heel sterk het gevoel zwanger te zijn van een jongen en te bevallen met 40 weken en 2 dagen. Dan zou ik bevallen op 5-5-2014. Benieuwd naar jullie!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat ik geen normale bevalling krijg.... Hij ligt ook vaak in een stuit.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Hier niet echt jongen/meisje gevoel
    Wel heeel sterk t idee dat uk met 30 weken komt.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb absoluut geen voorgevoel van het geslacht zo raar! Was overtuigd van een jongen, na een droom over een meisje aan het twijfelen gebracht.
    Wel ben ik er bang voor dat ik weer op mijn verjaardag ga bevallen, nu uitgerekend op 19-05 en ben jarig op 29-05 net als Sylvano..

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik weet al dat ik een jongen krijg, maar dacht van te voren een meisje. En ik denk al vanaf het begin dat ie eerder komt dat 28 december, de uitgerekende datum. Ik gok 12 december of 24 december.

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ongeacht ik nog pril zwanger ben
    Denk ik dat het weer een meisje gaat worden
    En dat ik dit keer overtijd ga lopen... ;)

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ik denk een meisje. Totaal geen reden voor, maar het komt ook omdat ons zoontje steeds zegt dat hij een babyzusje wil :D

Daarnaast verwacht ik een geplande keizersnee, dus zal ze sowieso bij 39 weken komen

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik denk een jongetje.
    Gaat geboren worden op 23 november?! 40+3 dus.
    Totaal geen aanleiding voor maar echt gevoel.

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    #9 Nahla2013, 13 nov 2013
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
    Direct nadat ik de zwangerschapstest deed wist ik gelijk dat het een meisje zou worden. Kocht dan ook gelijk een roze speentje...

Maar echt iedereen om me heen zei dat ik een jongetje zou krijgen. Ik ging er op een gegeven moment in mee en ging er ook vanuit dat het een mannetje zou zijn. Maaaaaar... Bij de geslachtsbepaling zagen we een meisje. M'n eerste gedachte was "Zie je, ik wist het!" :p

Ook wist ik gelijk dat het goed zat met de zwangerschap. De baby zou hoe dan ook geboren worden en ik ga bevallen met 40.5 weken. Vraag me niet hoe en waarom.
    Het is gewoon een gevoel ;)

10. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik dacht dat het een jongetje zou worden en dit is nu al vaak bevestigd :)! Verder ben ik echt bang voor een vroege bevalling. Had ik de vorige keer helemaal niet, maar nu?? Ben echt bang dat ik rond 36 weken beval. Ik hoop dat ik het helemaal fout heb en gewoon beval op de dag van mijn geplande ks... Maar angstig ben ik wel!

11. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik niet echt een gevoel over het geslacht. Tot een collega naar mijn buik keek en vol overtuiging zei: dat wordt vast een jongen. Mijn hele lichaam schreeuwde van binnen echt niet! En ik had gelijk, het werd een meisje

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 12 juni uitgerekend en ik zei altijd: ze komt eerder, ze komt eind mei. Ze is 31 mei geboren.:D

Ik ben nu weer zwanger, 9 weken. Ik heb het gevoel dat dit weer ren meisje is, maar ik twijfel af en toe. Nog 11 weken dan weet ik of m'n gevoel klopt. En qua bevaldatum: ik lach me suf als deze ook op 31 mei komt. Ik ben namelijk nu 14 juni uitgerekend:D

12. 2g4e

2g4e Niet meer actief

In de eerste paar weken had ik sterk het gevoel dat het niet goed zou zitten... Momenteel voel ik me wel zwanger en denk ik zelfs zwanger te zijn van een tweeling... Morgen eerste echo dus wie weet.

13. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    ik roep al vanaf week 9 dat het een meisje word gewoon een gevoel jongentje is net zo welkom hoor!!

zo denkt opa dat hij een kleinzoon krijgt dus we zullen zien 20 nov met de 20 weken echo

ik ben 8 april uitgerekend maar ik zeg al steeds denk dat het eind maart komt

we zullen het gaan beleven

14. izzaiqbal

izzaiqbal Lid

2 jul 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vanaf het begin een gevoel van et is een jongentje. Dat komt mede omdat ik graag als eerste een jongentje wou. Gevoel bleef van, het wordt een jongentje. Mij man gokte/hoopte voor een meisje.

Bij de echo liet babylief al gelijk zien dat mama gelijk had. Papa kwam 5 min te laat binnen dus had et niet gezien. Resultaat hij wilde niet geloven dat ik gelijk had. De VK moest het hem echt opnieuwe laten zien.

wat betreft geboorte datum. Soms heb ik het gevoel dat ik niet 20 dec haal en de baby eerder komt. Maar voor de rest ben ik ''gevoelloos'' wat betreft de geboorte. Ik hoop alleen dat het geen 25december baby wordt!!

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb heel erg de datum 2 juli in mijn hoofd. :p

Zou zoals ik er nu naar kijk de 4e moeten worden, maar heb nog geen officiële uitgerekende datum.

Gevoel zegt jongen, omdat ik vroeger altijd riep graag een meisje te 'willen' en we een meisjesnaam al hebben. ;) *wat een beredenering hé*

Liefs,

16. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat de kleine man heel anders ligt dan de vk denkt en dat de bevalling zwaarder gaat worden dan ik hoop...iets zegt mij dat er iets niet helemaal klopt...En dat hij misschien op de 13de wordt geboren...

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat het een meisje is en dat ik twee weken over tijd ga lopen.

18. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Bij de oudste vanaf het begin het gevoel gehad daar er iets mis was en ik in het ziekenhuis moest bevallen. Vk probeerde dit uit mijn hoofd te praten en zei dat thuisbevalling ook veilig was. Toen heb ik gezecht we hebben het er na de 20 weken echo wel over. En jAhoor ons meisje had een ernstige hartafwijking en ik moest in het umcg bevallen.
    Bij de 2e ook het gevoel dat er wat was maar echo's waren altijd goed. Na de geboorte kon ze zich niet warm houden groeide niet tot bijna niet krijste het uit van de pijn. Na 6 maand bleek dat ze meerdere allergieën had ze is nu bijna 2 en we zijn nog steeds aan het uitzoeken wat allemaal.
    Nu bij de 3e het gevoel dat dat dit kindje idd gezond is wat opzich heel bijzonder is. 50 % kans op nog een kind met ernstige hartafwijking. Echo's zijn tot nu toe perfect. Wel het gevoel dat deze eerder komt, andere 2 waren 3 en 4 dagen overtijd.

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Gevoel voor geslacht is meisje.
    Datum bevalling, dacht altijd dat ik voor de uitgerekende datum zou bevallen maar zoals jullie zien is dat niet gelukt hahahaha!!
    Ben benieuwd of m'n gevoel voor het geslacht wel goed is ;)

20. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik ben uitgerekend op mijn verjaardag, ik gok zomaar dat deze uk (als alles in het begin goed gaat) ook daadwerkelijk op deze dag komt. En ik weet dat het een meisje wordt. (Zoonlief wil een broertje, omdat hij bij zijn echte moeder 2 zussen heeft en bij ons een klein zusje. Hij hoopt iets te hard en ik denk dat het juist daarom een meisje wordt)

Deel Deze Pagina