Wanneer heb je je innesteling? Zou ik die nu nog kunnen hebben? Ik heb namelijk helemaal geen klachten van de ongi (normaal wel) en ben overtijd (normaal nooit). Hellup mij
Ik weet niet hoe je cyclus is en of je je eisprong hebt vastgesteld met temperaturen of via ovulatie testen, maar doorgaans is je innesteling zo'n 7 dagen na je eisprong/ovulatie. Als je overtijd bent, duidt dat meer op een zwangerschap. Als je een heel regelmatige cyclus hebt en je bent al meerdere dagen overtijd, zou je een zwangerschapstest kunnen doen.
De innesteling is ongeveer een week tot 10 dagen na je eisprong, mits er een eicel bevrucht is. Ik denk dat je bloedverlies op een naderende ongi duidt en niet op een innesteling. Heb je al een test gedaan?
De innesteling kan toch ook rond de 4-5 dagen na de klus plaatsvinden? Ik zou nu ook niet zeggen dat het dit is, maar eerder je ongi, de bevruchting had dan allang plaats moeten vinden, tenzij je een verlaten eisprong hebt gehad. xxxx uit Brabant
Ik heb vandaag mijn innesteling gehad (beetje bloed bij afvegen)! 7 april mijn ei gehad. Dus dat is 5 a 6 dagen. Ik denk dat het nu wel heel laat zou zijn voor een innesteling..tenzij je inderdaad een late eisprong hebt gehad. Weet je een beetje wanneer je ei geweest is? Je bent al wel overtijd. Heb je al getest?
Happy79, hoe kan je nou weten of dat je innesteling is....? Je moet dan eerst positief testen lijkt me. Ik heb tot nu toe ook elke maand rond de mogelijke innesteling bloed verloren, maar bleek telkens gewoon voorbode van MS.
Dat is ook gelukt ! Kijk maar eens in mijn album. Ikhad echt de 12e een druppel helder bloed. Normaal alleen bruinverlies rond die periode.....Ik had gewoon een goed voorgevoel denk ik....