ik denk dat ze dat ook eigenlijk bedoelt? hoe het ongeveer zit bedoel ik want idd is het een beetje verwarrend dat je bij de 1 schrijft over 6 mnd terug (1 sept) en bij de ander op 12 september over 10 mnd terug en beide dat het door een vriendin van je komt dat je een mk hebt gehad, dan zul je ongetwijfeld wel kunnen begrijpen dat men dan vraagtekens heeft en vooral hoe een naaste ervoor kan zorgen dat je een mk krijgt (van een tweeling ook nog) jammer trouwens dat je toch na 9dgn overtijd te zijn geweest alsnog ongesteld bent geworden overigens is het normaal dat een gyn zegt dat je een week moet wachten, ook ik had dit laatst aan de hand en moest een week wachten met testen (niet voor jezelf) maar omdat ze in het ziekenhuis pas spreken van een zwangerschap als je op 6 wkn na de 1e dag van je laatste menstruatie zit....
ja ik weet het maar kon het niet meer weg gooien wand ik weet niet zo hoe dat moet en dankjewel we gaan gewoon door tot de voligde ronden hahaha veel liefs nathalie
hallo meide ik was naar het ziekenhuis geweest vrijdag moet de 24ste weer terug dan weet ik of ik zwanger ben wand ze kwam er niet goed uit wand ze zag een groote zwarte vlek en ze teed het voor het eerst en er was geene die haar even kwam helppen maar de 24ste heb ik een andere gyn ben eens benieuwt wat die dan gaat zegen groetjes nathalie24
net als ik snap het niet goed wand ja ze wis zelf niet wat het was daarom moet ik de 24ste weer terug en dan heb ik een ander gyn ik heb er ook al een klach voor gedaan wand dat fijne we geen goed werk wat ze heeft gedaan maar goed ze zei dat ik mischien zwanger ben of het is een eispong ze wis het verschil niet
huh? Je bent zwanger of je bent het niet?! Ik niet begrijp?! Je hebt vandaag toch je eisprong?Of ben ik nou dom?!
huh?in welk ziekenhuis ben je in godsnaam geweest?Beetje vreemd als ze niet eens het verschil zien tussen een zwangerschap en een eitje...
die klop niet maar als ik nu zekker wis dat ik zwanger ben dan was het voor ons ook makelijker dan nu maar afwachten
maar waarom test je niet gewoon zelf?Ik bedoel, als je zwanger zou zijn zou je dat nu toch wel op een test moeten zien.
o, maar wanneer is je laatste ongi geweest? En heb je symptomen? Sorry hoor als ik te nieuwsgierig ben..
heb las van me tepels en brande gevoel in me buik af en toe maar voor en dan heb ik het warm en dan weer heel erg koud
Ik heb vier echo's gehad waarna het pas duidelijk was of er wat zat. Als je voor de 7a8 weken een echo krijgt kan het soms heel moeilijk te zien zijn. Bij mij zagen ze met 6w en 5 d pas een vruchtje.
van hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap ja ik weet nog niks dus moet nog maar afwachten tot de 24ste dan weet ik echt wel meer hoop ik wand nu is het ook niks
ja ik weet het allemaal niet meer wat ik wel moet doen of niet me vriend zeg ook dat het niet normaal is dat ze niks kunne zegen of het nu wel zo is of niet maar met bloedprikken doen ze hier niet zo snel