hallo ben overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijn24, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Je kan toch langs je ha voor een bloedtest?

Je schrijft dat je 9 okt voor het laats ongi bent geweest. Het is dan toch vreemd dat er nu niks te zien/ bekend is?

Bij mij was op de echo pas laat wat te zien maar de bloedtest zij toch duidelijk zwanger. Het hcg werd elke vier dagen geprikt en nam flink toe per keer.

2. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    nee ik was van 12 okt tot 29 okt donker en dan maar een beetje en de huisarts had me door gestuurt naar de gyn

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    niet om het een of ander maar dat vage gedoe allemaal zeg, jeetje mina zou zo uit de duim gezogen kunnen zijn, en bloedprikken doen ze eerder om een zwangerschap vast te stellen dan een echo, en met een echo kunnen ze echt wel zien of je follikels (eitjes) gegroeid zijn of niet en of je dus een aankomende eisprong hebt, en die heb je niet als je zwanger bent, en ben je zwanger maar te kort, dan kunnen ze enkel je vruchtzakje zien en wie of wat de echo ook doet ook die moet zo gekwalificeerd zijn dat die echt wel weet hoe en wat hoor....

:(

zou bijna zeggen weer zo'n broodje aap verhaal... :(

4. Niet meer actief

2 zielen, 1 gedachte...

5. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    ohja als je het niet geloof waarom schrijf je dan wat ja sorry hoor ik weet ook alleen wat ze mij zegen

6. Niet meer actief

Misschien hebben we het wel fout hoor, in dat geval mea culpa!
    Maar met dit verhaal zet je iedereen aan het denken...Ik vind het zelfs een beetje lullig voor de meiden die echt zwanger willen worden en waarbij het niet lukt.
    Krijg de indruk dat je aandacht probeert je trekken om welke reden dan ook!

7. Niet meer actief

Vanaf pagina 1 al :confused:

8. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    ja ik ben ook al 2 jaar bezig en het wil niet lukken maar goed als het op zo menier moet gaan ga ik hier weg en kijk ik voor een andere site waar ik wel begrijp wort

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja waarom zeg ik dan wat, denk ook mede om hetgeen je ook al vertelde toen je nog schreef onder de naam dolfijn24 toen schreef je ook dingen die goed zijn voor een leuke serie op sbs6 ik ben gewoon een type van ik heb alles al meegemaakt en ken mijn pappenheimers nu zo onderhand wel, en met pappenheimers bedoel ik dan de mensen die of de waarheid op hun eigen manier een beetje aanpassen of gewoon regelrecht liegen....

omdat er zovele zijn die op de een of andere manier niet eens weten hoe bepaalde dingen gewoon werken, niet omdat het ene ziekenhuis anders is dan de andere maar omdat er bepaalde protocollen gevolgd worden vooraleer er andere dingen gedaan worden en dat wat jij zegt over dat er een of ander iemand was die voor het eerst een echo deed sorry hoor...dan is er altijd nog een arts of assistent arts bij om daarbij te helpen mocht het niet helemaal goed verlopen... :(

en daarbij op 9 oktober was je al 9 dgn overtijd en moest je van de arts een week wachten voor je een test kon doen, hoe en wat zou nu ook dmv een test duidelijk moeten zijn meid, misschien handig om eens de zoekfunctie te gebruiken van je vorige alias of gewoon simpelweg eens je eigen dingen terug lezen zowel van dolfijn24 als van de andere als van deze... :)

10. Niet meer actief

Sorry, maar ik vind het allemaal een beetje loco!
    Vind het moeilijk om mijn mening voor me te houden...

11. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    sorry voor de andere maar ik stop er mee wand ze geloof en begrijpen me toch niet hier groetjes

12. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    jullie geloof maar wat jullie willen geloven ik weet wel wat meer wat ze me vertellen en als jullie me niet geloven waarom schrijven jullie dan wat dan schrijf niks als jullie meene dat het gelogen is

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat is volledig je eigen keuze maar je zou ook bij jezelf kunnen denken (voor het geval je later onder een andere naam terug komt) om het gewoon bij normale dingen te houden en niet van die complexe dingen...

net zoals het feit dat jij zegt dat het je vriendin is geweest die ervoor heeft gezorgd dat jij een mk hebt gehad als dat mij zou gebeuren let echt op want ten eerste doe ik daar aangifte van en laat me niet afwimpelen door een of andere advocaat omdat die zegt dat dat niet gaat? :(

door dingen als dat heb je nou eenmaal mensen die dan hun vraagtekens zetten bij de geloofwaardigheid van je....

14. Niet meer actief

:confused: sorry dat laatste begrijp ik niet helemaal.
    jennie72

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat zijn o.a dingen die zij onder haar andere naam heeft geschreven jennie...

en mede door dat soort dingen zet je je vraagtekens bij topics als dit...

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hoi,

Ik heb hier ook meegelezen en ben blij dat iemand er iets van zegt. Tuurlijk als het waar is, dan alvast mijn excuses, maar vind het zulke gekke verhalen? En wel zgg van je vriendin,maar niet durven vertellen. Zeg je zoiets dan alleen om de aandacht? vind het maar vreemd hoor meiden.

Groetjes

17. Niet meer actief

Zwijgen is op momenten de kracht van de sterkere...
    Laat mij dan maar even zwak zijn...

Brunssun, nog NOOIT van gehoord! Brunssum zeker.
    Heeft het Atrium tegenwoordig zulke slechte egoscopisten? Zeker als je op 9 oktober over tijd was...
    we doen een rekensom...
    9 oktober overtijd dan ben je 2 weken zwanger 9 november was je dan 1 maand en 2 weken vandaag dan 7 weken...dan moet er toch echt al wat te zien zijn.

Over de miskraam en je vriendin, als je het er niet over wilt hebben, moet je er ook niks over loslaten! Ik vind je erg ongeloofwaardig en vind het NIET leuk dat je met je zwetsverhalen hier het forum op zeilt, onzin verkoopt terwijl er mensen hier zijn die problemen hebben met het krijgen van kinderen en die je met je onzin kwetst.

Nee, ik ben niet aardig...ik kan er slecht tegen dat je ondanks ALLE tegenstellingen blijft vasthouden aan je leugens...

en mocht ik het nou toch fout zien je weet wel die 0,01% kans, Mea Culpa...

Dees

18. Niet meer actief

Smoek ik bedoel jouw niet alleen wat ze als laatst opgeschreven had vond ik zo raar. :rolleyes: ook weer een raar verhaal.
    jennie72

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :confused: Idd, maar hier zijn er wel meerdere van op t forum helaas :(

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    o ok dacht dat je bedoelde wat ik schreef vandaar dat ik uitlegde hoe en wat ;)

Deel Deze Pagina