Zijn er hier dames die ervaring hebben met dragen van een maansteen? Hoe gebruik je m? Waar draag je de maansteen? Hoeveel Hoevaak? En waar koop ik een goede? Ik heb in januari een cryo tp en zit te denken er een te kopen. Bedankt
Heb er jaren 1 gedragen, deze ronde overigens niet. Je koopt ze op beursen, internet of in winkels. Altijd reinigen voor je ze gaat dragen (stromend water), opladen met volle maan. Dan leg je de steen voor het raam. Je kan ze op je huid dragen als hanger, ik draag goud dus had het in mijn bh. Succes en op naar een mooie zwangerschap!!!
Heeft het gewerkt bij jou? Je kunt het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen maar denk je dat je er baadt bij had?
Deze ronde droeg ik het niet, toch zwanger. Rondes wel gedragen en wel en niet zwanger. Ik dacht altijd, baat het niet, schaadt het niet. Deze ronde wel acupunctuur gedaan!
Een collega vertelde me er eens over en volgens haar werkt het alleen als je het cadeau krijgt van iemand... zelf niet geprobeerd...
Ik heb er ook jaren een gehad. Werkte hier niet. Uiteindelijk wel zwanger geworden, maar toen was de maansteen allang in de tuin begraven.
Bedankt dames, ik ga het eerst maar eens zo proberen zonder maansteen zo te zien gaat het me weinig opleveren. Ach ja je probeert wat te zoeken he. Maar uiteindelijk moet een goed embryo op het juiste moment samen komen met goede omstandigheden in je baarmoeder. We zullen zien
@Juffie26 Toch nog even een reactie. Ik ben zojuist in een winkel met edelstenen geweest en heb een maansteen gekregen. Zelf had ik al een maansteen gepakt, maar deze deed me niks. Dit was een witte. Degene die ik nu heb, is een donker roze. Het schijnt dat de witte 'maansteen' dus geen echte maansteen is... Waarom probeer je het niet gewoon? Het kan geen kwaad.
Ja idd misschien moet ik het gewoon proberen. Hier zit nergens zo'n winkel waar ze die verkopen. Een roze moet ik hebben dus. Lees ook weleens dat er geen metalen haakje of gaatje in mag zitten vanwege de werking die dan minder zou zijn... Hoe draag jij m?
Ik draag hem in de rand van mijn broek, maar je kan hem in principe ook in je broekzak doen of 's nachts bij je in bed leggen. Is eigenlijk net wat jouw gevoel zegt.
Ik heb zojuist een roze maansteen gekocht. Ga m dragen met een speldje aan mijn broekrand. Moet ik deze nu eerst reinigen?
Ik heb een losse steen cadeau gehad, maar zou niet weten hoe ik hem vast moet maken. Doe hem nu los in mijn broekzak of in mijn bh als ik jurkje aan heb. Niet echt handig, maarja stel dat het helpt
Met een veiligheidspeld aan je bh vastmaken. Ik maak m vast aan randje van mijn ondergoed dat die op mijn buik zit
Aan de van mij zit ook geen hangertje. Ik klem hem gewoon tussen de rand van mijn broek en mijn buik. Blijft prima zitten. Alleen even opletten met naar de wc gaan.
Ik geloofd er niet zo in. De maand dat ik het heb geprobeerd ben ik natuurlijk zwanger geraakt. Achteraf blijkt dat toch echt wel een groot wonder. Misschien nu toch maar weer een kopen