Hallo allemaal, Ben nieuw op deze site en zal mij dus even voorstellen: Mijn naam is Jeltje, ben al 10 jaar gelukkig met mijn vriendje en zijn nu sinds een jaar aan het hopen op gezinsuitbreiding. Tot op heden helaas zonder succes. Zit er nu ook over te denken om toch maar eens naar de huisarts te gaan, al is het alleen al om weer wat vertrouwen te krijgen en wat positiever te gaan denken. Maar ik weet ook dat er veel vrouwen in hetzelfde schuitje zitten of het zelfs nog slechter hebben, dus ik moet niet zeuren! Misschien tot gauw op dit forum! groetjes, Jeltje
welkom...hou de moet er wel in meid. ik ben ook al bijna een jaar bezig maar ik hou de moet er ook in... we zijn net een weekendje weg geweest en dat is zo rust gevent. ben dan nu ook niet echt lekker,misselijk! dus ik hoop dat het nu raak is. succes er mee,en hou de moet er in meid. groetjes ramona85
Welkom! Ik ben ook pas lid en al ruim een jaar bezig om zwanger te worden van een tweede.Ik ben na een jaar naar de huisarts gegaan en doorgestuurd naar de gyna,omdat ik abnormale lange cyclussen had. Succes en hopelijk is het snel raak! gr corina