Kruik bij bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kissie, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hallo, ik heb sinds vandaag echt last van pijn onderin mijn buik en rug, hetzelfde gevoel als menstruatiepijn. Ik heb gehoord dat dit de bandenpijn is? Kan het kwaad als ik hiervoor een kruik gebruik, ik kan me voorstellen dat deze niet te heet mag zijn? Wie weet wat ik hier nog meer aan kan doen?

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Warm houden is prima. Inderdaad een kruik er tegen aan of een lekker warm bad nemen.

Groetjes,
    Nikki F

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik gebruik ook altijd een kruik, heerlijk want dan onspan ik me even 10 minuten en ik ben ervan af. Of ik doe even een middagdutje ...

maar ik ga ook vaak in een heet bad zitten als ik echt last heb van bijv een harde buik en dan is het ook meteen over! Heerlijk is dat.

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik dacht dat te heet juist gevaarlijk was?

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Nee, mijn VK heeft daar toen niets van gezegd. Ik denk dat je gewoon een kruik kunt gebuiken.

Groetjes,
    Nikki F

6. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Je kunt gewoon een kruik gebruiken, zolang je lichaamstemperatuur maar niet te hoog wordt.
    Een heet bad wordt daarom ook afgeraden maar een warm bad is ook geen probleem.

Aldus mijn VK.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Je kunt het gerust doen. Ik heb een heel lief hondje die iedere keer tegen me buik aan kwam liggen dus dat was me kruik

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik geloof dat ik dat ook maar eens moet gaan proberen, heb af en toe dat ik snachts wakker word van steken onderin.

Deel Deze Pagina