Hallo dames wie kan mij helpen aub. Ik heb een daewoo matiz 2001 gekocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Nadiabachar, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Ik gebruikte mijn Matiz alleen voor de kleine stukjes.

Mijn Matiz heeft echt nooit problemen gegeven, ik heb er nooit dure reparaties aan gehad behalve de slijtage delen ( uitlaat, banden, distributieriem ed. )
    Het is niet mijn meest ideale auto geweest, maar een miskoop is het ook niet geweest. ( even ter geruststelling van ts :))

2. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik rij al jaren in mijn matiz, zeker geen miskoop. Een klein zuinig autootje. Mijn onderstel van de mura kan ook tussen de bank en de voorstoel in. Meestal zet ik mijn kinderwagen ook klem als deze op de achterbank ligt zodat deze niet meer verschuift, je kan hem natuurlijk ook vast zetten met de gordel als je dat veiliger vindt.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Daar heb je groot gelijk in. Dat snap ik ook nooit zo goed. Bij een aanrijding, vliegt dat onderstel door de auto heen. Met een beetje pech, bovenop je kind of hij schiet naar voren. Hetzelfde met honden los in de auto. Die zitten bij mij ook altijd vast.

Voorbeeldje: iets van 20 kg op de achterbank, komt met een klap bij 50 km per uur, met een gewicht van een kleine olifant!!! Naar voren. Dus zeg, een kg of 4 a 500. Dat komt echt hard aan en overleef je echt niet als je dat in je nek krijgt. Dus een wagen nemen die in je kofferbak past en anders een draagzak kopen of zo'n quinny zapp ding.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dit is dus niet waar:)
    Ik heb ook een matiz gehad en mijn quinny buzz MET zitting, paste in de achterbak. Op zn kant, bovenste wiel eraf. Een bakkaboo is volgens mij nog kleiner.

Ik heb nu een aygo en ook hier ligt het buzz onderstel met zitting, in de achterbak. Op zn kant.

Deel Deze Pagina