ik snap het niet meer eerst ben ik 4 dagen overtijd testen negatief werd toen ongesteld en dat duurde maar 2 dagen normaal 3 a 4 dagen wel een apart gevoel in me buik nog maar word gek van me zelf haha je moet er wat voor over hebben he om zwanger teworden
Hey ! Spannend ! Even off topic. we hebben dezelfde naam en komen uit t zelfde dorp tenzij je toch stiekem uit Nieuwveen komt. Succes !
hallo dames ik kom me even voorstellen ik ben mirella 31 jaar en ben zwanger van me 2de kindje.. ik wens alle dames die nog zwanger moeten worden veel succes en geluk..
hey hallo gaat super goed dank je en hoe gaat tie bij jou volgende week is me eisprong dus we gaan er weer voor het valt gelukkig in het weekend haha dus even afwachten succes meiden
ja wachten is echt een ramp ik hoop ook dat het snel gaat gebeuren maar dat hoop ik voor iedereen natuurlijk
heey meisie... neej nog niet . ik wacht liever nog even woensdag of donderdag gooi ik er een testje tegen aan! ben best bang dat ik gewoon ongesteld wordt! nog even wachten ma ik heb nu nergens last van dus denk dat er een nieuwe ronden bij komt! en hoe gaat het met jou? xxx
wat spannend zeg voor jullie nou ik mag pas 9 feb een testje doen ben aanstaande weekend vruchtbaar dus het weekend gaan we er tegen aan laat je het weten als je een test heb gedaan groetjes en succes
heey meisie! jah is goed laat je het nog wel weten ma denk dat ik gewoon ongesteld wordt hoor! laat nog wel iets van me horen xxxx
ik hoop dat je zwanger bent maar ja dat zag je bij mij 3 dagen overtijd en werd ook ongesteld wachten is echt klote maar ja je krijgt er wel wat voor terug xx spreek je gauw weer toedeloe