Hoi, Ik wil dit gewoon even kwijt, want als het waar is!!! Ik ben Inge en ik heb de afgelopen op veel stemsites gespeeld. Ik ontmoette ook de moeder van Roan daar waarmee ik ruzie kreeg tijdens een wedstrijd omdat ik stemde voor een meisje met kanker. Ze maakte een opmerking dat meerdere mensen zeggen dat ze ziek zijn om zo meer stemmen te krijgen op stemsites. Dit meisje was zo ziek dat ze nu 1 been moet missen. Na beschuldigingen van webmiertje hier ook actief ben ik geblokt op een site omdat ik mezelf wilde verdedigen. Af en toe met harde waarheid kreeg zij een achterban en kwamen voor haar op terwijl ze mij beschuldigde. Na de vakantie ging ik lezen op sites en hoorde dat ze mij weer zwart maakte omdat ik hier zou hebben geschreven tijdens mijn vakantie. Dat was wederom een beschuldiging waardoor ik me hier had aangemeld. Ik vertrouw haar spelgedrag niet op sites omdat mij al langer dingen opvallen, een keer schoot ze met belstemmen omhoog in korte tijd flink maar ze belde niet..... nu ook op een site ging er ook weer iemand omhoog, ze woont toevallig ook in assen. Vanmiddag ben ik op realshoot.nl gegaan en heb haar de vraag gesteld waarom ze met zoveel profielen meedoet. Die tekst vind je nu nog steeds terug maar nu bij alle profielen.... als je de online mensen aanklikt en op de foto klikt dan zie je mijn tekst van vanmiddag. als je vervolgens daarna het profielnummer aanklikt dan zie je het normale profiel van die foto van die persoon. ik heb contact opgenomen met de beheerder en zijn erachter gekomen dat er een url veranderd is. Ik vermoed dat zij de site kan hacken waardoor misschien ook al haar profielen iedere keer online komen. Ik schrijf dit omdat ik ook denk dat net zoals ze bij de blijste baby veel emailadressen had en daarvoor uitkwam daar ook de site opkon... en nu bij babyvandemaand en dat ze daarom zo hard omhoog schiet! Linda, van Daan en Jesse ik vind dit zo gemeen als dit waar is ik wilde dit gewoon even kwijt want ik denk dat ze zoveel verstand heeft van computers dat ze het vermogen heeft dit te doen. ze heeft ook startpagina's gemaakt met reclames dus dat kan ze ook. Dit kan geen toeval zijn wat er vanmiddag is gebeurd op realshoot. de beheerder laat het zoals afgesproken nog even staan dan kunnen jullie ook zien dat er ineens een fout op de site zit. groetjes Inge